„Liqui Moly Engstler Motorsport by NordVPN“ atstovaujantis 35-erių sportininkas kartu su šveicaru Pablo Schummu sugebėjo iš 18-os startinės pozicijos prasibrauti iki peletono priekio.
Prestižinėse lenktynėse vienu automobiliu dalijasi du vairuotojai – sekmadienio 40 minučių sprinto varžyboms kvalifikuotis turėjo P. Schummas. Šveicaras keliskart pažeidė trasos apribojimus ir buvo nubaustas rezultatų anuliavimu.
Vis dėlto po starto 24-erių lenktynininkui pavyko šoktelti į 14-ąją vietą, o netrukus trasoje pasirodė ir saugos automobilis. Iškart po jo P. Schummas pirmasis nėrė į techninę aptarnavimo zoną, kur prie „Audi R8 LMS Evo2 GT3“ vairo sėdo J. Karklys.
Vilnietis nuo pat savo važiavimo pradžios demonstravo puikų tempą ir netrukus ėmė kovoti dėl 3-iosios vietos.
J. Karklys greitai priartėjo prie amerikietės Taylor Hagler ir, bandydamas ją aplenkti, į priekį praleido Alexanderį Fachą su „Porsche“. Netrukus užvirė įtempta kova dėl podiumo, į kurį kėsinosi ir „Lamborghini“ vairavęs Benjaminas Hites.
Lenktynininkai tokia tvarka ir baigė savo pasirodymą. Tiesa, po finišo paaiškėjo, jog tuometinis lenktynių lyderis Elias Seppanenas gavo 15 sek. baudą už avarijos sukėlimą per lenktynių startą. Tai leido J. Karkliui užimti istorinį podiumą.
„Sunku patikėti, kad sugebėjome iš rikiuotės pabaigos finišuoti treti. Kažkas nerealaus! Esu labai laimingas ir dėkingas komandai, kad sugebėjo po šeštadienio gedimo atstatyti automobilį, kuris šiandien buvo labai greitas“, – po finišo kalbėjo J. Karklys
Jau šeštadienio kvalifikacijoje lietuvis demonstravo puikų laiką (10-ta vieta), tačiau komanda nebaigė lenktynių dėl elektros gedimo.
„Visas varžybų savaitgalis buvo labai permainingas – iki pat kvalifikacijos penktadienį lijo, neturėjome daug laiko pasiruošti sausai trasai. Šiek tiek pritrūko galimybių tinkamai sureguliuoti automobilį. Po šeštadienio ankstyvo sustojimo sekmadienį viskas klostėsi ypatingai gerai.“
Tai buvo ketvirtasis šių metų „ADAC GT Masters“ etapas. Šeštadienį užtikrintai nugalėjo „Landgraf“ komanda su E. Seppanenu bei Tomu Kalenderiu („Mercedes“), o sekmadienį – Maxime’as Oostenas ir Leonas Kohleris („BMW“) iš „FK Performance“ ekipos gretų.
Iš viso trasoje pasirodė 18 komandų bei 36 sportininkai. Lenktynininkai vairuoja suvienodinto pajėgumo „Ferrari“, „Lamborghini“, „Audi“, „Mercedes“, „BMW“, „Aston Martin“ bei „Porsche“ automobiliais. Maksimalus greitis trasoje – 270 km/h.
Kitas etapas vyks rugsėjo 28–29 d. kitoje „Formules-1“ trasoje „Red Bull Ring“, Austrijoje.