Kaip teigia šių varžybų organizatorius Mantas Zepčiukas, preliminarus bendras ralio greičio ruožų ilgis sieks kiek daugiau nei 33 kilometrus. Varžyboms organizatoriai surado keturis skirtingus greičio ruožus, kurių kiekvienas bus važiuojamas po du kartus.
Pasak organizatoriaus, dėliojant visą varžybų maršrutą buvo siekiama maksimalaus kompaktiškumo, tuo pačiu bandant pasiūlyti tuos greičio ruožus, kuriuose dalyviai tikrai mėgausis varžybomis.
„Viename iš greičio ruožų kažkada labai seniai yra vykusios varžybos, berods 2008-aisiais metais. Senieji ralio vilkai būtent šį, pirmą-trečią greičio ruožą gal ir atsimins. Jis vadinamas legendiniu Liolių ruožu. Vieniems šis pavadinimas galbūt šį tą sako, kiti pamatys patys, kas ten per konfigūracija. Šiaip tas kelias labai smagus, platus, todėl dalyviai tikrai juo džiaugsis.
Antras-ketvirtas greičio ruožas irgi bus naujas, šiek tiek siauresnis už pirmąjį. Jis irgi labai smagus, vingiuotas. Juose nesame darę Mini ralio varžybų. O paskutiniai du greičio ruožai bus jau žinomi, pernykščiai. Tiesa, vienas jų bus važiuojamas iš kitos pusės, šiek tiek sutrumpintas nei ankstesniais metais.
Apskritai džiugu, kad ralio geografija plečiasi, turime greičio ruožus tiek Plungės, tiek Rietavo apylinkėse. Malonu, kad ralis sulaukia palaikymo iš vietos valdžios atstovų, nes tokie renginiai tikrai sukuria pridėtinę vertę ir vietos verslui, ir bendrai krašto žinomumui“, – sakė Mantas Zepčiukas, pridūręs, kad kai kurie iš šių greičio ruožų nepadarytų gėdos ir LARČ etapo sudėtyje. Organizatorius taip pat džiugina ir dalyvių skaičius. Šiame etape startuoti pasiryžo 80 ekipažų. Dalyvių sąraše galima rasti ne tik etatinius šios disciplinos ekipažus, bet ir du svečių kategorijos duetus.
Plungės ir Rietavo žvyrkeliais kartu su Mini ralio elitu skries ir Arūnas Vaičiūnas su Ona Danguole Vaičiūniene bei vienintelis N5 kategorijos automobiliu lenktyniausiantis duetas – Rokas Markovičius ir Martynas Masaitis.