„Liqui Moly Engstler Motorsport by NordVPN“ komandoje lenktyniaujantis vilnietis pirmose lenktynėse finišavo 14-as, o antrose – tik per plauką išvengė smūgio į trasos apsauginius atitvarus ir važiavimo nebaigė dėl techninio gedimo.
Jau 75-erius metus skaičiuojanti bei per 100 tūkst. žiūrovų talpinanti Zandvoorto trasa ypatinga tuo, kad čia vėl gaudžia „Formulės-1“ automobiliai ir dėl itin stačių pasvirimų, greitų ilgų posūkių yra laikoma vienu sudėtingiausių žiedų. Trasa įsikūrusi Šiaurės jūros
pakrantėje apželdintose kopose, kurios savo reljefu ir augmenija primena Neringos Naglių gamtos rezervatą.
„ADAC GT Masters“ lenktynėse vienu automobiliu pasikeisdami važiuoja du
vairuotojai. Per savaitgalį įvyksta dvi lenktynės, kurioms kiekvienas vairuotojas kvalifikuojasi atskirai ir startuoja iš atitinkamos pozicijos. Po 30 minučių važiavimo sportininkas turi įvažiuoti į techninio aptarnavimo zoną, kur pasikeičia su komandos draugu. Tam jie turi tik 72 sekundes, todėl kiekviena uždelsta sekundė virsta brangiu laiku trasoje.
Lietuvis greituoju per 600 AG turinčiu „Audi R8 LMS GT3 Evo 2“ automobiliu dalijasi su šveicaru Pablo Schumm. Skirtingai nei praėjusiame etape Oscherslebene, komanda priėmė sprendimą, kad pirmose lenktynėse startuos šveicaras. Kvalifikacijoje jis buvo lėčiausias ir komanda turėjo startuoti iš rikiuotės pabaigos. Per lenktynes poziciją pavyko pasigerinti ir
„Audi“ šeštadienį finišo liniją kirto 14 vietoje.
Sekmadienį atėjo laikas J. Karklio kvalifikacijai ir startui antrose lenktynėse. Kvalifikacijoje tempas buvo geriausias per visą savaitgalį, tačiau viską nubraukė vieną klaida greitame posūkyje, o vėliau J. Karklys įstrigo už lėtesnio varžovo. Nepaisant to, ir tokio rezultato užteko šiek tiek pasigerinti poziciją ir komanda galėjo startuoti iš 11 vietos.
Antrųjų lenktynių starte J. Karklys išlaikė poziciją ir atrodė viskas klostysis gerai, tačiau jau trečiajame rate prieš greičiausią posūkį automobilis pradėjo stipriai vibruoti – lūžo galinio rato guolis, išlaužęs ir patį ratą bei stabdžius, tad lietuvis apie 220 km/val. greičiu išlėkė į žvyro saugumo zoną. Čia lenktynės komandai ir pasibaigė.
„Tai buvo vienas sudėtingiausių lenktynių savaitgalių per pastaruosius kelerius metus. Trasa nuostabi, tikrai išskirtinė, tačiau reikalauja daug treniruočių ir atitinkamo pasiruošimo. Tai tikrai ne pats sėkmingiausias etapas mūsų komandai. Turime į Niurburgringą atvykti stipresni. Automobilio gedimas užkirto kelią finišuoti lenktynėse ir tik per plauką išvengėme rimtos avarijos“, – po varžybų mintimis dalijosi J. Karklys.
Pirmosiose lenktynėse nugalėjo „Landgraf Motorsport“ komandos lenktynininkai Elias Seppänen ir Tomas Kalender. Antrosiose triumfavo „FK Performance Motorsport“ ekipos atstovai Maxime Oostenas ir Leonas Köhleris.
Kitas „ADAC GT Masters“ etapas liepos 12–14 dienomis vyks Vokietijoje, Niurburgringo trasoje.