Pirmąją dieną varžybų dalyviai daugiau važiavo individualiai ir kovojo dėl geriausio rato įveikimo laiko. Šeštadienį jiems reikėjo įveikti vieną kvalifikaciją, tačiau didžiausias autokroso vakarėlis prasidėjo sekmadienį, kai tęsėsi kvalifikaciniai važiavimai. Po jų dalyviai stojo į kovą pusfinaliuose, o galiausiai viską vainikavo dramatiški finalai.
Visa diena lenktynininkams, trasos teisėjams, saugumo personalui bei specialiosioms tarnyboms buvo išties įtempta, kadangi važiavimus lydėjo susidūrimai ir avarijos, po kurių suplazdėdavo raudonos vėliavos ir važiavimai būdavo sustabdyti. Ne ką mažesnis nervų karas, peraugęs į incidentus, virė ir finaluose.
Per dvi varžybų dienas teisėjai raudonas vėliavas į viršų kėlė ir važiavimus stabdė net trylika kartų.
Europos automobilių kroso čempionato klasėje „Cross Car“ tarp 27 dalyvių greičiausias buvo prancūzas David Meat. Jis už savęs paliko ispaną Miguel Gayoso Vazquez ir trečioje vietoje finišavusį čeką Petr Dolezal.
Klasėje „Junior Buggy“ suskambo Nyderlandų himnas, kadangi pergalę čia iškovojo Nathan Ottink. Antrąjį rezultatą pademonstravo prancūzas Malone Feuillade. Ant trečiojo laiptelio žengė Joep Cuenen.
„Buggy 1600“ klasėje pergalę Vilkyčiuose šventė dar vienas Nyderlandų atstovas Styn Jaspers. Vokietis Markus Wibbeler finišavo antras, o trečiosios vietos trofėjų į Čekiją išsivežė Arnošt Florian. Šioje klasėje varžėsi ir du lietuviai – Kęstutis Krakys ir Saulius Žunda. Abu jie į finalus nepateko. Kęstutis Krakys liko keturioliktas, Saulius Žunda – aštuonioliktas.
„Super Buggy“ kategorijoje pirmosios vietos laiptelį užėmė čekas Zdenek Antony. Antroje vietoje įsitvirtino jo tautietis Petr Nikodem. Trečią rezultatą užfiksavo latvis Ervins Grencis.
Europos autokroso čempionato etapo Tautų įskaitoje triumfavo 110 taškų surinkę čekai. Prancūzijos rinktinė su 97 taškais klasifikuota antroje vietoje, o treti su 83 taškais – Nyderlandų atstovai. Trylikos valstybių sąraše Lietuva buvo klasifikuota dešimtoje vietoje ir pranoko Italiją, Vengriją ir Liuksemburgą.
Lietuvos automobilių kroso čempionato klasės „Super Cars“ finale, iškart po starto avariją patyrė ir iš kovos pasitraukė Paulius Šniukas. Netrukus apsivertė Jonas Ramanauskas. Važiavimas buvo sustabdytas. Pakartotiniam startui į rikiuotę negįžo ir Regimantas Nevulis, kuris po kontakto su varžovu buvo priverstas sudėti ginklus. Tuo metu trasoje užvirė kova tarp dviejų lyderių – Vytauto Valukonio ir Deivido Vareikos. Pastarasis ilgai kvėpavo oponentui į nugarą ir galiausiai prasibrovė į lyderio poziciją. Vytautas Valukonis pasirodymą baigė antras, o pro finišo vėliavą trečias pravažiavo Audrius Stanis. Visgi dėl incidento su Pauliumi Šniuku ir Regimantu Nevuliu Audrius Stanis buvo pripažintas kaltu ir gavo nuobaudą, todėl į trečiąją vietą šoktelėjo ketvirtas finišavęs Edgaras Urba.
Klasėje 1600 lenktynės klostėsi irgi nervingai. Finale po susidūrimo su varžovu Edgaru Aču buvo diskvalifikuota Indrė Zatorskytė, finišą pasiekusi trečia. Po teisėjų sprendimo Indrė Zatorskytė krito į ketvirtą vietą, o trečioje vietoje įsitvirtino Edgaras Ačas. Tuo metu kova dėl pirmosios vietos virė tarp Mato Rimkaus ir Vismanto Griciaus. Itin patyręs sportininkas Vismantas Gricius ilgai tapė nervus Matui Rimkui, tačiau aplenkti šio jaunuolio nepavyko ir pastarasis tapo nugalėtoju.
Klasėje 2000 drama prasidėjo dar nuo sekmadienio ryto, kai trasoje susidūrė Mykolas Baliūnas ir Edvinas Jevgrafovas. Pastarojo „Honda“ rėžėsi į trasos šlaitą, o į stovintį automobilį trenkėsi iš paskos atvažiavęs ir nei sustoti, nei apvažiuoti kliūties galimybės nebeturėjęs Ainoras Kuizinas. Iš šios situacijos sausas išlipo tik Mykolas Baliūnas. Tuo metu Edvinas Jevgrafovas su medikais išvyko į ligoninę, o Ainoras Kuizinas turėjo pasitraukti iš kovos dėl rimtų automobilio apgadinimų.
Po tokių rokiruočių finale liko keturi dalyviai. Greičiausias čia buvo varžovų spaudimą atlaikęs Viktoras Mikuckis. Antroje vietoje finišavo Modestas Banelis. Gediminas Ašakėnas irgi bandė kabintis į antrąją vietą, tačiau mėginimai nebuvo sėkmingi ir jis liko trečias.
3000 RWD klasėje visą sekmadienį dominavo Donatas Krasauskas, tačiau finale jis pateko į itin nepalankią situaciją. Jau antrame rate jis pavijo sugedusį komandos draugą Tomą Majauską, tačiau jį pastebėjo per vėlai. Lyderiui teko stabdyti, o iš paskos važiavęs Lukas Sidabras tuo metu nėrė pro šoną ir išsiveržė į priekį. Donatas Krasauskas dar mėgino atakuoti, tačiau bandymai rezultato nedavė, tad pergalę šventė Lukas Sidabras. Už Donato Krasausko trečioje vietoje finišavo Karolis Petreikis, kuris dėl šios pozicijos itin atkakliai kovėsi su Martynu Vaškiu.
„Super 1600“ kategorijoje nugalėtoju tapo Žydrūnas Šarkūnas. Irmantas Pupšys iškovojo antrąją vietą, o ant trečiojo laiptelio žengė Liutauras Mockus. „Super 2000“ klasės rikiuotės viršuje įsitvirtino Antanas Mažonas. Simas Gudavičius finale finišavo antras, o trečiosios vietos trofėjų į viršų kėlė Eligijus Abartis.
Projektas iš dalies finansuojamas Šilutės rajono savivaldybės ir Lietuvos automobilių sporto federacijos lėšomis.