„Super Buggy“ įskaitoje Latvijoje triumfavo šios šalies lenktynininkas, puikiai pažįstantis Bauskės trasą, Ervins Grencis. Jis finale pranoko čeką Petrą Nikodemą ir trečioje vietoje paliko olandą Mike'ą Barteleną. Iš viso šioje įskaitoje startavo per 20 dalyvių.
„Buggy 1600“ kategorijoje varžėsi 23 dalyviai. Čia laimėjo vokietis Stevenas Laubachas. Antras finišavo olandas Stynas Jaspersas. Trečiasis pro šachmatinę vėliavą praskriejo čekas Jakubas Novotny. Šios klasės gretose lenktyniavo ir du lietuviai – Tomas Zavarskis ir Saulius Žunda. Abiejų tautiečių pasirodymas buvo išties solidus.
Kvalifikacijose abu lietuviai demonstravo puikų tempą, tačiau Tomą Zavarskį sustabdė techninės problemos. Ir nors šiuo metu jo bagis yra išardytas ir laukia naujų agregatų, sportininkas tikisi į varžybas Vilkyčiuose suspėti. Atsarginės dalys jau artimiausiomis dienomis iš Olandijos atkeliaus į Lietuvą, o tuomet teliks viską sudėti į bagio rėmą ir sukalibruoti.
„Viskas buvo netgi labai gerai. Antrame važiavime buvau netgi penktas, bet trečiame važiavime, paskutiniame rate „užlinko“ pavarų dėžė. Likau dešimtas. Ir nors dar galėjau važiuoti į B finalą, bet technika pasakė stop. Ir viskas.
Dabar variklis išardytas iki nulio. Sutariau pavarų dėžę iš Olandijos, tai dabar ta dėžė keliauja į Lietuvą. Kol kas pasiruošimas vyksta pagal pagrindinį planą, kad viską turime spėti. Rankų tikrai nenuleidžiame ir ruošiamės startui Vilkyčiuose. Variklį su dėže turėtume gauti prieš pat varžybas, todėl veikiausiai lauks paskutinės nakties projektas. Reikės tą variklį surinkti, įdėti į bagį, ištestuoti.
Panašu, kad miego artimiausiomis dienomis prieš varžybas turėsime nedaug. Bet viskas turi būti gerai. Privalome būti Vilkyčiuose ir padarysime viską, kad žiūrovai mus pamatytų starto takelyje“, – sakė Tomas Zavarskis.
Techninių problemų šiose varžybose išvengė kitas lietuvis Saulius Žunda. Jis pasakojo, kad Bauskėje laikėsi kiek konservatyvesnės taktikos ir į artimas dvikovas su varžovais nesivėlė. Ir tai davė rezultatą – galutinėje rikiuotėje molėtiškis įsitvirtino dvyliktoje vietoje, likęs per porą žingsnių nuo išsvajotojo finalo.
„Kontroliniuose važiavimuose parodžiau dešimtą laiką. Tapo aišku, kad esame gana konkurencingi toje Europos elito apsuptyje. Stengiausi nepervertinti savo jėgų, buvau kiek atsargesnis, vengiau kontaktų, todėl viskas pavyko gana gerai. Pusfinalyje savo pogrupyje buvau šeštas, o bendroje rikiuotėje užėmiau dvyliktą vietą.
Labai norint buvo galima pavažiuoti ir geriau, bet labai norėjosi pasaugoti techniką Vilkyčiams. Tikrai nenorėjau prisidaryti reikalų, nes jei Bauskėje būtų buvę incidentų, ta savaitė prieš varžybas Vilkyčiuose būtų buvusi labai įtempta. Tai dabar garaže sėdėti nereikės – pasidarysime bendrą profilaktiką, pasižiūrėsime, dėl ko Bauskėje turėjome šiek tiek per didelę variklio temperatūrą, o daugiau teliks tik nusiplauti bagį“, – kalbėjo Lietuvos bagių sporto legenda Saulius Žunda.
Į varžybas Bauskėje atvyko ir dar vienas lietuvis, kuris pasiruošęs startui „Buggy 1600“ klasėje Vilkyčiuose – komandos „Ekrosas“ flagmanas Kęstutis Krakys. Jis Latvijoje užėmė žiūrovo poziciją, tačiau laiko veltui nešvaistė. Tauragiškis analizavo užsienio varžovų pasiruošimą, bendravo su oponentais ir rinko informaciją, kuri jam pravers birželio 8–9 dienomis Vilkyčių autosporto komplekse.
„Greičiausi Europos sportininkai gali sau leisti detales keisti ne tada, kai jos lūžta, o tada, kai jos nuvažiuoja tam tikrą sportinių kilometrų resursą. Europiečiai pačias važiuokles, keičia kas sezoną, o mes tik tuomet, kai yra būtinybė. Dėl to jie gali sau leisti važiuoti aštriai, nevengia kontaktų, nes tas metalas atlaiko. O mes, lietuviai, negalime tokios prabangos sau leisti, nes tie mūsų bagiai nėra tokie ištvermingi.
Bauskėje teko pabendrauti su daug dalyvių. Praktiškai kalbėjau su visais „petersiniais“ – su Petru Nikodemu iš „SuperBuggy“, su Malone'u Feuillade iš „Junior Buggy“. Visi nusiteikę kovingai. Dauguma jau galvoja apie Vilkyčius. Tačiau atvirai tomis temomis jie nekalba. Visi bendrauja, bet niekas neatskleidžia taktikų, strategijų.
O mūsų pasiruošimas Vilkyčiams vyksta pagal planą. Šiandien daromės suvedimą, gaminami sparnai, keičiam alyvą. Perėjau grandines, oro filtrus. Darbų yra, bet jie visi yra baigiamieji. Maži, bet svarbūs“, – sakė Kęstutis Krakys.
„Junior Buggy“ įskaitoje Bauskėje greičiausias buvo Kęstučio Krakio bičiulis iš Prancūzijos Malone'as Feuillade. Antrąją ir trečiąją pozicijas pasidalijo atitinkamai dvi damos iš Čekijos – Eliška Pytlounova ir Eliška Plna. Čia varžėsi dešimt pilotų.
„Cross Car“ įskaitoje Bauskėje triumfavo prancūzas Davidas Meat, už savęs palikęs du ispanus – Miguelį Gayoso Vazquezą ir Ivaną Pina Chinchillą.
Kartu trečiuoju Europos automobilių kroso čempionato etapu Vilkyčių automobilių sporto komplekse vyks ir antrasis Lietuvos automobilių kroso čempionato etapas, tad žiūrovai birželio 8–9 dienomis išvys išties daug veiksmo šiame prestižiniame ir itin didelę pridėtinę vertę Lietuvos automobilių sportui kuriančiame renginyje, kurį visa Lietuvos autokroso bendruomenė vadina didžiausia metų švente autokroso varžybų kalendoriuje.
Trečiasis Europos automobilių kroso čempionato etapas bei kartu vyksiančios antrojo Lietuvos automobilių kroso čempionato etapo varžybos Vilkyčių automobilių sporto komplekse įvyks jau birželio 8–9 dienomis. Projektas iš dalies finansuojamas Šilutės rajono savivaldybės ir Lietuvos automobilių sporto federacijos lėšomis.