Nuo šiol už tai galima gauti ne tik nuolaidas, bet ir laimėti įvairių prizų – tereikia į telefoną atsisiųsti naują programėlę „Riebus katinas“, kurią pasiūlė populiarus tinklaraštininkas ir restoranų kritikas.
Užsukus į kavinę ar restoraną galima pasinaudoti tik šiai programėlei specialiai sukurta nuolaida, o lankytojų prašoma pasidalinti patiekalo nuotrauka ir įvertinti patiekalą bei aptarnavimą.
Klientai gaus daugybę nuolaidų, galimybę apsilankyti naujuose restoranuose, kuriuose dar nebuvo, dalyvauti konkursuose, kuriuose bus galima laimėti keletą prizų, kurių vertė ne mažesnė nei 50 eurų.
„Šios programėlės idėja gimė prieš keletą metų. Vienintelis dalykas, kuris neleido startuoti – tai vidinio mechanizmo kūrimas. Mechanizmo, kuris trims skirtingus interesus turinčioms grupėms pasiūlytų vienodas sąlygas – tik tada projektas gali sulaukti sėkmės.
Reikėjo sugalvoti sistemą, kurioje maitinimo įstaigų savininkai, jų klientai ir programėlę administruojanti įmonė jaustųsi komfortabiliai. Kitaip tariant, programėlės kaštai nebūtų suversti ant vienos grupės pečių.
Tarkime, startuoja programėlė, ir joje norinčios pasiskelbti maitinimo įstaigos už paskelbtus 100 pasiūlymų sumoka kelis šimtus eurų. O kur dar nuolaida paskelbtam patiekalui? Ar jiems tai butų įdomu? Gal, bet pirma jie bandytų pasiskaičiuoti, kada visai tai atsipirks.
Jei dalį naštos užmestume ant kliento pečių, būtų galima imti programėlės parsisiuntimo mokestį. Kiek atsiras norinčių ją parsisiųsti?
Tad kurdami programėlę sumažinome stojančių į šią programėlę įmonių išlaidas iki minimumo ir sukūrėme modelį, kuriame maitinimo įstaigos, taikydamos nuolaidas klientams ir susimokėdamos už dalyvavimą programėlėje uždirba su kiekvienu parduotu produktu, o nesitiki pelno ateityje. O klientams nekainuoja niekas: nei programėlės parsisiuntimas, nei naudojimasis ja“, – pasakojo tinklaraštininkas.
Kuo programėlė „Riebus katinas“ skiriasi nuo kitų panašias paslaugas siūlančių internetinių portalų?
Panašių žemėlapio tipo programėlių yra ne viena. Daugelis jų suteikia galimybę įvertinti maitinimo įstaigą joje net neapsilankius.
„Ar tokioje programėlėje reitingai tikrai teisingi ir ar nėra tikimybės, kad ji gali klaidinti? Programėlė „Riebus katinas“ skirtingai nuo kitų leidžia įvertinti tik po apsilankymo įstaigoje. Tai yra po to, kai lankytojas pasinaudojo konkrečios maitinimo įstaigos pasiūlymu, programėlė jam pasiūlys užpildyti kelių klausimų apklausą. Šios apklausos ir leis reitinguoti įstaigas.
Su tomis, kurių vertinimai prasti, nebebus pratęsiamos sutartys. Tad po kurio laiko programėlėje išsifiltruos restoranai, liks tik geriausi, ir klientas galės drąsiai eiti į bet kurį nebeieškodamas jo vertinimo“, – pasakojo Riebus katinas.
Kiti dabar veikiantys internetiniai puslapiai klientui siūlo iškart nusipirkti nuolaidos kuponą ir tik tada nuvykus į kavinę ar restoraną juo pasinaudoti. Be to, papildomai paima iš kliento aptarnavimo mokestį, pavyzdžiui, 1 eurą.
„Ar tokie internetiniai portalai gali pritraukti naujų klientų verslui? Vargu. Nes abejoju, kad nebuvęs toje maitinimo įstaigoje žmogus aklai pirks kuponą. O jei nusipirks, po to užsuks, ir jam nepatiks restorano aplinka? Jis taps savotišku įkaitu, nes teks išnaudoti pirktą kuponą.
Mūsų programėlė veikia kitaip. Pasiūlymu galima pasinaudoti tik užsukus į kavinę ir už tai programėlės administratoriai iš kliento nepaprašys jokio mokesčio. Tiesiog tereikės parodyti savo telefone kavinės siūlomą patiekalą su nuolaida, ir galima mėgautis patiekalu už ženkliai mažesnę kainą.
O mėgstantys konkursus galės patiekalą nufotografuoti, pasidalinti nuotrauka feisbuke ar instagrame su nurodytais raktažodžiais, ir jau dalyvauja to mėnesio prizų dalyboje.
Bet tai irgi yra kiekvieno pasirinkimo teisė, kaip ir tai, ar pildyti ar ne kelių klausimų anketą po apsilankymo restorane. Anketoje atsispindės jūsų tos dienos patirti įspūdžiai kavinėje“, – programėlę pristatė tinklaraštininkas.
Pasak jo, atsakymai į anketos klausimus yra antroji nauda, kurią gauna maitinimo įstaiga. Ji gauna vertingą grįžtamąjį ryšį, kuris padeda formuoti tolesnę veiklos strategiją, pamatyti silpnas, tobulintinas ir stiprias savo puses ir galbūt privilioti naujus nuolatinius lankytojus.
„Žmonės tiesiog vengia rizikuoti, išleisti pinigus ir nusivilti skoniu, aptarnavimu, aplinka, todėl dažniausiai renkasi lankytis jau išbandytuose restoranuose ir retai kada bando atrasti kažką naujo.
Tuo metu restoranams tenka daug investuoti į reklamą, nuolaidas. Todėl ir kilo mintis pagelbėti žmonėms be didesnės rizikos atrasti naujų vietų, o restoranams – pasiūlyti paprastą būdą su minimaliomis išlaidomis pritraukti naujų lojalių klientų“, – pasakojo Riebus katinas, kviesdamas prisijungti tiek lankytojus, tiek maitinimo įstaigas.