„Nusprendėme pavasario proga pavaišinti savo lankytojus, jie galėjo mėgautis įvairaus skonio kava. Nuo 10 iki 12 val. užsukę į bet kurią mūsų tinklo kavinę ir pateikę vizitinę kortelę, lankytojai galėjo gauti vidutinio dydžio puodelį bet kokios rūšies kavos gėrimo“, – apie akciją pasakojo „Coffee Inn“ baristė Lina.
Pasak Linos „Coffee Inn“ kavinėje įsikūrusioje Gedimino prospekte, per akciją apsilankė bent pusšimtis lankytojų, kai kurie jų neturėjo vizitinių kortelių, bet irgi norėjo nemokamos kavos.
„Apie akciją sužinojau iš draugų, jie šia informacija pasidalijo socialiniame tinkle „Facebook“, bet nebespėjau pasivaišinti kava, nes pavėlavau“, – pasakojo kavinės lankytojas Tomas.
„Coffee Inn“ kavinėje su draugu sėdėjęs Dovydas gyrė akcijos sumanytojus, bet tuo pačiu teigė, kad taip kavinė, galbūt, norėjo praplėsti kontaktų sąrašą.
„Manau, kad akcijos rengėjai norėjo sužinoti, kas lankosi jų kavinėje ir, paimdami vizitinę kortelę, praplėsti kontaktų sąrašą rinkodaros tikslais. Vis dėlto, pagrindinis akcijos tikslas, mano nuomone, tikriausiai, pamaloninti lankytojus. Tokios akcijos naudingos tiek kavinės savininkams, tiek kavinės lankytojams“, – apie akciją kalbėjo Dovydas.
„Coffe inn“ kavinių tinklo Komunikacijos ir įvaizdžio vadovo Nido Kiuberio teigimu, akcija organizuota pirmą kartą, o Vilniuje išdalyta per 2000 litų puodelių kavos.
„Per akciją populiariausia kava buvo karamelinė espreso su pieno puta ir latė. Labai džiaugiamės, kad akcija pavyko, sulaukėme itin didelio susidomėjimo. Per trumpą, vos dvi valandas trukusią, pertraukėlę kava pavaišinome per 2000 žmonių“, - pasakojo N. Kiuberis.