Ta juodoji dėžė buvo ištraukta iš Viduržemio jūros dugno po
to, kai lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės,
gegužės 19-ąją nukrito pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.
Prietaisas fiksavo skrydžio duomenis nuo lainerio pakilimo iki
jis „liovėsi veikęs 37 tūkst. pėdų (11 250 metrų)
aukštyje“, – sakoma komiteto pranešime.
„Įrašyti duomenys atitinka ACARS (aviacijos ryšių nukreipimo
ir pranešimų sistemos) signalus apie dūmus tualete ir dūmus
elektroninėje aviacijos“ sistemoje, o jie buvo išgauti praėjus
dviem dienoms po, kai apgadinta juodoji dėžė buvo sutaisyta
Prancūzijoje.
Tyrėjai anksčiau paskelbė, kad lainerio ACARS prieš
katastrofą siuntė signalus, rodančius, kad lėktuve įsijungė
dūmų signalizacija.
„Ant kai kurių orlaivio priekinės dalie vietų matosi didelės
temperatūros sukeltos pažaidos ir suodžiai“, – sakoma komiteto
pranešime.
Egipto tyrėjai patvirtino, kad lėktuvas prieš nukrisdamas
pasuko 90 laipsnių kampu į kairę, o po to apsisuko 360 laipsnių
kampu į dešinę.
Šiuo metu Prancūzijos aviacijos saugumo agentūros BEA ekspertai
tebetaiso antrąją juodąją dėžę, įrašinėjusią pokalbius
pilotų kabinoje.
Tas prietaisas buvo rastas subyrėjęs, bet iškėlimo ekspertai
sugebėjo ištraukti tos juodosios dėžės duomenų talpyklą,
nurodė Egipto civilinės aviacijos ministerija.