Paliepus laivų statybos įmonės vadovybei, pradėtas vykdyti laivo nugramzdinimo doke procesas. Ilgą laiką buvo mėginta liepsnojantį laivą užgesinti, tačiau to padaryti nepavyko.
Ir laivų statykla „Zviozdočka“, kurioje buvo remontuojamas
povandeninis laivas „Oriol“ („949 Antei“ projektas), ir
Nepaprastųjų situaciją ministerija atsisakė komentuoti šį
įvykį. Nė žodžio neištarta ir apie nukentėjusius.
Pasak naujienų agentūros „Interfax“, vienas informuotas
šaltinis nurodęs, kad laive nebuvo jokios ginkluotės ir kad gaisras
kilo per suvirinimo darbus, užsidegus izoliacijai.
„Incidentas įvyko atliekant suvirinimo darbus devintojoje
sekcijoje. Kuras iš APL iškrautas, ginkluotės nėra“, – sakė
jis.
Šis šaltinis dar nurodė, kad iš cecho, kuriame buvo šis
laivas, buvo evakuotas personalas. Gaisras tebegesinamas, aukų ir
nukentėjusių nėra.
Naujienų agentūra TASS taip pat pažymėjo, kad šio
povandeninio laivo reaktorius buvęs išjungtas dar iki gaisro.
Radiacijos fonas aplinkoje – normalus.
Dar du tokio pat tipo povandeniniai laivai „Voronež“ ir
„Smolensk“ šiuo metu atlieka tarnybą po remonto statykloje.
Panašių incidentų Severodvinsko statykloje būta ir anksčiau.
2010-ųjų vasarį gaisras kilo ardomame povandeniniame laive
„Ak Bars“ K-480; tada gaisrą pavyko užgesinti per 15 valandų.
Branduolinio kuro jame taip pat nebuvo.
Degė čia povandeninis laivas ir 2013-ųjų rugsėjį. Tada laive
„Tomsk“, kuris stovėjo remonto doke „Zvezda“, taip pat per
suvirinimo darbus, susitelkė dūmų erdvėje tarp korpusų ir degė
apkala, ginkluotės laive nebuvo.