Aiškėja daugiau „AirAsia“ lėktuvo sudužimo aplinkybių

2015 m. sausio 31 d. 10:07
ELTA ir lrytas.lt inf.

Gruodį sudužusio „AirAsia“

Daugiau nuotraukų (1)
Po truputį aiškėja, kas nutiko gruodžio 28 dieną, kai „AirAsia“ lėktuvas, skraidinęs 162 žmones iš Indonezijos į Singapūrą, nukrito.
Tyrėjai iš Indonezijos pabrėžia, kad kol kas negalima daryti jokių išvadų, tačiau dabar daugiausiai dėmesio kreipiama į technines problemas, su kuriomis galėjo susidurti lėktuvas. Viena iš versijų- sugedęs lėktuvo autopilotas.Tikėtina, kad antrajam, mažiau patyrusiam pilotui Remy Pleseliui teko valdyti lėktuvą rankiniu būdu, kol jo kolega-pirmasis pilotas, stengėsi išspręsti techninę problemą.
Be to išsiaiškinta, kad prieš kelias dienas iki nelaimės pirmasis pilotas skrido tuo pačiu lėktuvu ir pranešė, kad ne visi prietaisai veikė tinkamai.
„AirAsia“ atstovai komentuoti atsisako tol, kol vykdomas tyrimas.
Antrojo piloto R. Pleselio šeimos advokatai teigia, kad jie pateikė ieškinį prieš „AirAsia“ dėl „kitų gyvybių statymo į pavojų“. Manoma, kad lėktuvas negavo oficialaus leidimo skristi tuo maršrutu Indonezija-Singapūras gruodžio 28 dieną. Tyrėjai tikina, kad leidimo išdavimas nesusijęs su nelaime.
Nors atsirado vis daugiau galimų paaiškinimų tam, kas nutiko lemtingąją gruodžio 28 dieną, su tyrimu susiję žmonės ragina nedaryti skubotų išvadų ir nieko nekaltinti. Saugumo ekspertai tikina, kad dėl nelaimės tikriausiai kalta daugybė atskirų veiksnių.
AirAsiatyrėjaiIndonezija
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.