Po truputį aiškėja, kas nutiko gruodžio 28 dieną, kai „AirAsia“
lėktuvas, skraidinęs 162 žmones iš Indonezijos į Singapūrą,
nukrito.
Tyrėjai iš Indonezijos pabrėžia, kad kol kas negalima
daryti jokių išvadų, tačiau dabar daugiausiai dėmesio kreipiama į
technines problemas, su kuriomis galėjo susidurti lėktuvas. Viena
iš versijų- sugedęs lėktuvo autopilotas.Tikėtina, kad antrajam,
mažiau patyrusiam pilotui Remy Pleseliui teko valdyti
lėktuvą rankiniu būdu, kol jo kolega-pirmasis pilotas, stengėsi
išspręsti techninę problemą.
Be to išsiaiškinta, kad prieš kelias dienas iki nelaimės
pirmasis pilotas skrido tuo pačiu lėktuvu ir pranešė, kad ne visi
prietaisai veikė tinkamai.
„AirAsia“ atstovai komentuoti atsisako tol, kol vykdomas
tyrimas.
Antrojo piloto R. Pleselio šeimos advokatai teigia, kad jie
pateikė ieškinį prieš „AirAsia“ dėl „kitų gyvybių statymo į
pavojų“. Manoma, kad lėktuvas negavo oficialaus leidimo skristi tuo
maršrutu Indonezija-Singapūras gruodžio 28 dieną. Tyrėjai tikina,
kad leidimo išdavimas nesusijęs su nelaime.
Nors atsirado vis daugiau galimų paaiškinimų tam, kas nutiko
lemtingąją gruodžio 28 dieną, su tyrimu susiję žmonės ragina
nedaryti skubotų išvadų ir nieko nekaltinti. Saugumo ekspertai
tikina, kad dėl nelaimės tikriausiai kalta daugybė atskirų veiksnių.