Šią versiją patvirtino ir viena lėktuvo keleivė Kitty Streek, kuri socialiniame tinkle „X“ pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame girdėti, kaip pilotas praneša apie atšaukiamą skrydį nurodydamas keistą priežastį. Pilotas įvardijo, kad kažkas iš lėktuvo keleivių tuštinosi ant lėktuvo tualeto grindų.
„Taigi dabar teks naktį praleisti čia“, – pareiškė jis. Įraše girdėti, kaip ši naujiena buvo palydėta kolektyviniu jau ir taip susierzinusių skrydžio keleivių atodūsiu.
Žinia, kad kažkas pasituštino ant tualeto grindų, matyt, greitai pasklido, nes klipe girdėti, kaip vienas keleivis sako: „Kas pasituštino ant grindų?“.
Be kritikos „EasyJet“ oro linijoms antraštėje po vaizdo įrašu, K. Streek CNN taip pat įvardijo, kad ši patirtis buvo „labai varginanti“.
„Akivaizdu, kad negalime įrodyti, ar asmuo tiesiog pateko į nelaimę, ar taip pasielgė iš pykčio dėl atidėto skrydžio, tačiau bet kuriuo atveju buvo sunku nesusierzinti, – kalbėjo Londone gyvenanti moteris. – Niekas nenori įstrigti kitoje šalyje.“
Kitas atšaukto skrydžio keleivis Aaranas Gedhu taip pat kalbėjosi su CNN apie sekmadienį įvykusį incidentą.
Pasak A. Gedhu, prieš pradedant įlaipinimą, numatytas lėktuvas buvo pakeistas mažesniu, todėl ne visi keleiviai sutilpo į skrydį. Tiems, kuriems buvo leista įlipti į lėktuvą, teko laukti daugiau nei 3 valandas nuo numatyto išvykimo.
A. Gedhu prisiminė, kad ankštame lėktuve tvyrojo „įtampos ir pykčio“ atmosfera. Jis pridūrė, kad nepadėjo ir tai, kad „EasyJet“ lėktuvai ir taip yra nepatogūs ir juose trūksta vietos kojoms.
„Taigi visi buvo šiek tiek įsitempę, – sakė jis. – Tada pilotas pagaliau davė leidimą kilti ir pasakė, kad iki išvykimo liko apie 20 minučių. Štai tada ir įvyko incidentas su išmatomis.“
Jis pažymėjo, kad po to, kai du keleiviai apsilankė priekiniame tualete, pasklido žinia, kad kažkas išsituštino ant tualeto grindų. Netrukus nemalonus kvapas patvirtino gandą.
Oficialiame pareiškime „EasyJet“ patvirtino, kad skrydis buvo atidėtas nakčiai „dėl to, kad orlaivį reikėjo papildomai išvalyti“.
A. Gedhu pavadino šį fiasko „nelaimingu atsitikimu“ ir teigė, kad, nepaisant emocijų, „visi buvo mandagūs vieni su kitais“.
„Tai buvo tiesiog labai nemaloni patirtis, – tęsė vyras. – Akivaizdu, kad lėktuvas buvo antisanitarinės būklės. Todėl jie turėjo iškviesti valytojus iš oro uosto, kad jį išvalytų.“
A. Gedhu teigimu, kol valytojai taisė padėtį tualete, jis ir kiti „easyJet“ keleiviai liko sėdėti.
Po to, kai skrydis buvo oficialiai atšauktas, keleiviams teko laukti dar pusvalandį, kol jie galėjo išlipti iš lėktuvo. A. Gedhu pridūrė, kad nakčiai buvo apgyvendintas viešbutyje, o kitą dieną, kaip ir žadėjo pilotas, keleiviai sėkmingai išskrido iš Tenerifės.
Tiesa, tai ne pirmas kartas, kai dėl incidentų tualete buvo atšauktas skrydis. Rugsėjį „Delta“ skrydis iš Atlantos į Barseloną buvo nutrauktas, kai keleivį užklupo stiprus viduriavimas.
Avarinio skambučio dispečeriams garso įraše pilotas bandė paaiškinti situaciją: „Tai tiesiog biologinio pavojaus problema. Turėjome keleivį, kuris viduriuoja visame lėktuve, todėl jie nori, kad grįžtume į Atlantą.“ Po incidento „Delta“ patvirtino, kad lėktuve iš tikrųjų buvo kilusi „medicininė problema“.