Australijos jūrų saugumo tarnyba („Amsa“), gavusi nelaimės signalą, ankstų trečiadienio rytą koordinavo gelbėjimo operaciją maždaug už 835 km nuo Kernso pakrantės.
Įgulos nariai, dalyvavę ekspedicijoje aplink pasaulį „Russian Ocean Way“, kurią dokumentavo internete, socialiniame tinkle paskelbtame pranešime teigė, kad rugsėjo 4 d. juos pirmą kartą užpuolė rykliai ir apgadino jų devynių metrų pripučiamo katamarano galinį kairįjį „cilindrą“.
„Dėl to jis buvo visiškai paniręs po vandeniu“, – rašoma įgulai priklausančioje „Instagram“ paskyroje paskelbtoje žinutėje.
Įgula pasakojo, kad kitą dieną katamaraną vėl užpuolė rykliai. Tąkart buvo apgadintas laivo dešinysis „balionas“.
Įraše teigiama, kad tada katamaranas, pavadintas „Tion“, ėmė skęsti, ir tuomet įgula išsiuntė pagalbo (SOS) signalą.
Į Rusijoje registruotą avarinę padėtį rodantį radijo švyturėlį „Amsa“ atsiliepė 1.30 val. Iš Vanuatu išplaukusiame ir į Kernsą plaukusiame katamarane buvo rasti trys žmonės.
„Abu laivo korpusai buvo pažeisti po kelių ryklių atakų“, – sakoma „Amsa“ pareiškime.
„Amsa“ paprašė pagalbos su Panamos vėliava plaukiojančio transporto priemonių vežėjo „Dugong Ace“ ir į įvykio vietą nusiuntė Kernse įsikūrusį gelbėjimo lėktuvą „Challenger“.
Tris žmones – du Rusijos ir vieną Prancūzijos pilietį – sėkmingai išgelbėjo „Dugong Ace“. Laivas, plaukiantis į Šanchajų, atvyko praėjus 45 minutėms po to, kai buvo išsiųstas nelaimės signalas, socialinėje žiniasklaidoje pranešė įgula.
Į gelbėjimo laivą jie pakrovė savo asmeninius daiktus, o katamaranas buvo paliktas.
Įgula į Brisbeną turėtų atvykti ketvirtadienio rytą.
„Amsa“ teigė, kad tai buvo savalaikis priminimas, jog visada reikia turėti nelaimės švyturėlį būnant vandenyje.
Parengta pagal „The Guardian“ inf.