Siaubo filmą primenantis įvykis viešbutyje vyrui įstrigo visam gyvenimui

2018 m. balandžio 6 d. 10:31
„Independent“, „Meduza“ ir „Lietuvos rytas“ inf.
Kanados viešbutis „Fairmont Empress“ po 17 metų atleido savo buvusiam klientui už tai, kad jis netyčia nuniokojo jų kambarį. Kaip paaiškėjo, kaltas visai ne vyras, bet paukščiai, įskridę į apartamentus.
Daugiau nuotraukų (1)
Apie 17 metų senumo įvykį Kanados Dartmuto miesto gyventojas Nickas Burchillas dabar papasakojo laiške „Fairmont Empress“ viešbučiui. Laiško kopiją jis paskelbė savo „Facebook“ paskyroje.
Jis pasakojo, kad 2001 m. išsiruošė į komandiruotę Viktorijos mieste. Jis buvo karinio jūrų laivyno rezervo karys ir jo kolegos juokais paprašė parvežti lauktuvių dešros su aitriąja paprika.
Nutaręs, kad palikti lagaminą su dešra kambaryje būtų neprotinga, nes ji gali sugesti, kanadietis pradarė langą ir už jo sukrovė gėrybes.
Apie gresiančią nelaimę nieko nenumanęs N.Burchillas išėjo pasivaikščioti ir grįžo maždaug po penkių valandų.
Tai, ką vyras pamatė įžengęs į kambarį, ji apstulbino.
Viešbučio kambaryje skraidė didžiulis pulkas žuvėdrų, kurias priviliojo maisto kvapas.
Pro pravertą langą į kambarį patekę paukščiai čia šeimininkavo kaip panorėję. Jie ne tik ištampė dešras po kambarį, bet ir pridergė visoje patalpoje.
„Jų ten buvo maždaug keturiasdešimt. Paukščiai lesė dešrą, visas kambarys buvo pridergtas jų išmatomis ir mėsos gabaliukais“, – kalbėjo kanadietis.
Pamatę žmogų paukščiai išsigando ir bandė ištrūkti iš kambario – vieni pro atvirą langą, kiti tiesiog trankėsi į stiklus.
„Tai buvo paukščių plunksnų, išmatų ir dešros gabaliukų tornadas. Krito lempos, plyšo užuolaidos“, – prisiminė N.Burchillas.
Vyras atidarė langą ir didžioji dalis paukščių išskrido, tačiau du liko kambaryje ir toliau kovojo dėl dešros. Į vieną žuvėdrą supykęs kanadietis metė batą ir ji išsigandusi išskrido. Tiesa, batas taip pat skriejo pro langą.
Tuomet N.Burchillas pamatė paskutinę žuvėdrą, ryjančią dešrą. Vyriškis pagavo ją užmetęs rankšluostį ir taip pat nunešė prie lango.
Lyg viso to būtų maža, jo kovą su žuvėdromis ir pro langą skriejantį batą matė apačioje buvę turistai.
Tačiau galvoti apie tai N.Burchillas neturėjo laiko – netrukus turėjo įvykti svarbus susitikimas, dėl kurio jis čia ir atvyko.
Nubėgęs į apačią jis pasiėmė savo batą ir sugrįžo į kambarį jo nuvalyti. Nuplovęs ėmė džiovinti apavą plaukų džiovintuvu, tačiau tuomet suskambo telefonas ir N.Burchillas išmetė džiovintuvą į vandens pilną kriauklę.
Tada visame kambaryje dingo elektra, N.Burchillas suprato rimtai prisidirbęs ir puolė skambinti viešbučio darbuotojams.
„Aš niekada nepamiršiu veido moters, kuri pravėrė duris ir pamatė tą netvarką.
Nežinojau, ką pasakyti. Tiktai atsiprašiau“, – prisiminė kanadietis.
Sugrįžęs iš susitikimo į savo kambarį N.Burchillas sužinojo, kad jo daiktai yra pernešti į kitą numerį. O rytą jam pranešta, kad šiame viešbutyje jis nepageidaujamas.
Praėjus 17 metų po to įvykio N.Burchillas atsiprašė viešbučio administracijos ir paprašė jį išbraukti iš juodojo sąrašo.
viešbutisKanada^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.