Tačiau užmojai, bent jau Londone, nebuvo nesėkmingi – daugelis Jungtinės Karalystės sostinės gyventojų, kai pamatė alų, įsiuto, rašo „Daily Mail“.
Čekijoje gaminamo alaus „Aurosa“ kūrėja Martina Smirova siekė, kad tai būtų gėrimas „skirtas damoms“.
Alus parduodamas rožinėse dėžėse ir pilstomas į mažus butelius, o iš šono primena šampaną. Produktas nuotraukose taip pat yra reklamuojamas rožių fone bei laikomas dailių moterų rankose. Be to, alus pristatomas turintis ir „stiprybės“ ir „švelnumo“.
Tačiau tai nepatiko Londono gyventojams, kai jie pirmą kartą pamatė alų „Aurosa“.
„Mano problema su šiuo alumi yra tai, kad jis bando apeiti alaus pramonėje įsišaknijusį seksizmą, tačiau tik didina jį, – piktinosi vienas Londono gyventojas Spenceris Pritchardas. – Mes turime mesti iššūkį tiems seksistams, kurie baiminasi pamatyti moterį su tikru bokalu alaus rankoje.“
Tuo metu Steve'as Robinsonas irgi liejo tulžį. Anot jo, alus „Aurosa“ yra „velniškai kvaila idėja“, esą „nėra nieko blogo su kitais alumis“. S.Robinsonas pašiepė situaciją yra svarstė, ar neužilgo pasirodys ir vien tik vyrams skirtų tortų.