Prancūzijos darbininkai skuba į parduotuvę „Marks & Spencer“ ir šluoja iš lentynų Jungtinėje karalystėje atsiradusį ir britų labai mėgstamą indišką vištienos karį „tikka masala“, kurį tereikia pašildyti mikrobangų krosnelėje.
Tauta, kuri nepaprastai didžiuojasi savo kulinariniu palikimu, regis, nusigręžia nuo tradicinio prancūziško maisto ir su malonumu gardžiuojasi britiškais sūriais, blyneliais ir kariu, kurį gali nusipirkti tinklinėse britų parduotuvėse.
Didžiausioje britų tinklo parduotuvėje Paryžiuje indiškas vištienos karis dingsta iš lentynų greičiausi. Dabar „tikka masala“ tapo populiariausiu „Marks & Spencer“ parduodamu pusfabrikačiu. Šio tinklo parduotuvių su dideliais maisto skyriais Paryžiuje jau 10.
Paryžiečiai noriai šluoja ir kito britų tinklo „Pret A Manger“ sumuštinius. Paryžiuje atsidarė jau 11 šio tinklo kavinių.
Anksčiau rietę nosi prieš britišką maistą ir juokavę, kad britai kulinarinių tradicijų apskritai neturi, prancūzai dabar patys mielai valgo jų maistą. Regis, skoniai keičiasi.