Kaip agentūrai pranešė „UTair“, lėktuvo avarinio grįžimo priežastis buvo „hidraulinio skysčio lygio pokytis“.
Pasak „Flightradar24“, lėktuvas apsisuko Baku rajone ir grįžo atgal į Maskvą. Lėktuve buvo 240 keleivių, patikslina „Mash“. Pranešama, kad nė vienas iš jų nebuvo sužeistas.
Sausio 7 d. „UTair“ lėktuvas „Boeing 737“, skridęs iš Sankt Peterburgo į Samarkandą, dėl gedimo taip pat buvo priverstas leistis Vnukovo oro uoste. O sausio 4 d. du Rusijos orlaiviai skrydžio metu susidūrė su techninėmis problemomis: „Ural Airlines“ „Airbus A321neo“, skridęs iš Šarm el Šeicho į Jekaterinburgą, grįžo į išvykimo oro uostą; „NordStar“ „Boeing 737“, skridęs iš Volgogrado į Jekaterinburgą, taip pat buvo priverstas nutraukti skrydį.
2022 m. Rusijai įsiveržus į Ukrainą, Vakarų šalys padidino sankcijų spaudimą Rusijai, o tai labai paveikė aviacijos pramonę. Iki 2024 m. pabaigos aviacijos avarijų skaičius Rusijoje pasiekė antirekordą: per 11 mėnesių užfiksuotos 208 aviacijos avarijos, t. y. 30 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2023 m. Tai didžiausias skaičius per pastaruosius šešerius metus.