Toliau pateikiamos Pietų Korėjos transporto ministerijos ir priešgaisrinės tarnybos pateiktos paskutinės skrydžio Nr. 7C2216 minutės. Visi laikai nurodyti Korėjos standartiniu laiku (GMT+9).
8. 54 – Muano oro uosto oro eismo kontrolė leidžia lėktuvui leistis ant 01 kilimo ir tūpimo tako, kuris orientuotas 10 laipsnių į rytus nuo šiaurės.
8. 57 – oro eismo kontrolė pateikia patarimą „atsargiai – paukščių aktyvumas“.
8. 59 – skrydžio 7C2216 pilotas praneša apie susidūrimą su paukščiu, skelbia avarinę padėtį „Mayday Mayday Mayday Mayday“ ir „Paukščio susidūrimas, paukščio susidūrimas, apsisukimas“.
9. 00 – skrydžio 7C2216 pilotas inicijuoja apėjimą ir prašo leidimo tūpti 19-uoju kilimo ir tūpimo taku, kuris yra pasiekiamas artėjant iš priešingo oro uosto vienintelio kilimo ir tūpimo tako galo.
9.01 – skrydžių valdymo tarnyba leidžia tūpti 19-uoju kilimo ir tūpimo taku.
9.02 – skrydis 7C2216 susisiekia su kilimo ir tūpimo taku maždaug 1 200 m atstumu nuo 2 800 m ilgio kilimo ir tūpimo tako.
9.02:34 – oro eismo valdymo tarnyba įspėja oro uosto priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos padalinį „avarijos skambutis“.
9.02:55 – oro uosto priešgaisrinis gelbėjimo padalinys baigia dislokuoti priešgaisrinę gelbėjimo įrangą.
9.03 – nukrypęs nuo kilimo ir tūpimo tako lėktuvas sudūžta.
9.10 – Susisiekimo ministerija iš oro uosto administracijos gauna pranešimą apie nelaimingą atsitikimą.
9.23 – Vienas vyras išgelbėtas ir nugabentas į laikiną medicinos įstaigą.
9.38 – Muano oro uostas uždarytas.
9.50 – išgelbėjamas antrasis žmogus iš lėktuvo uodegos dalies vidaus.
Visi kiti lėktuve buvę žmonės žuvo.