Preliminariais duomenimis, avarijos metu žuvo bent 177 žmonės, tačiau baiminamasi, kad šis skaičius gali pasiekti 179. Iš sudužusio lėktuvo buvo ištraukti du katastrofą išgyvenę žmonės.
„Atrodo, kad į lėktuvą atsitrenkė paukštis ir nukentėjo vienas iš variklių, dešinysis. Tai galėjo sukelti didelį spaudimą pilotų kabinoje“, – portalui BBC aiškino ekspertas.
Jis svarstė, kad „dėl visų su variklio gedimu susijusių patikrinimų gali būti, kad pilotai paprasčiausiai pamiršo nuleisti važiuoklę“.
Pasak G. Thomaso, šiuo metų laiku pilotai prie Muano oro uosto mato įspėjimus dėl didžiųjų ančių paukščių būrių, kurie gali būti labai dideli.
Tačiau jei važiuoklė nebūtų buvusi išleista, pilotų kabinoje būtų pasigirdę įspėjamieji signalai, o tuo atveju, jei dėl problemos važiuoklė negalėtų nusileisti, ją būtų buvę galima išleisti rankiniu būdu.
„Ar situacija su varikliu buvo tokia, kad jie manė neturintys laiko tai padaryti, mes nežinome.
Tačiau jie būtų paskelbę avarinę padėtį, o tokiu atveju ugniagesių padaliniai turėjo būti prie kilimo ir tūpimo tako ir pasiruošti nusileidimui pakelta važiuokle. Tokiu atveju ant kilimo ir tūpimo tako taip pat galima kloti putas“, – teigė G. Thomasas
Ekspertas sakė, kad Pietų Korėja ir jos oro transporto bendrovės laikomos „pramonės standartu“ – ir orlaivis, ir oro transporto bendrovė turi „puikius saugos rodiklius“.
„Tragedijos detalės yra nelogiškos“, – apibendrino jis.