„Boeing 777“, kuriuo skrido 239 keleiviai, iš radarų ekranų pradingo 2014 m. kovo 8 d. pakeliui iš Kvala Lumpūro į Pekiną. Nepaisant didžiausios paieškos operacijos aviacijos istorijoje, lėktuvas taip ir nebuvo rastas.
Transporto ministras Anthony‘is Loke pasakė, kad vyriausybė gruodžio 13 d. „iš principo pritarė pasiūlymui, kurį pateikė „Ocean Infinity“ – Jungtinėse Valstijose ir Jungtinėje Karalystėje veikianti bendrovė – pratęsti paiešką „naujoje maždaug 15 tūkst. kvadratinių kilometrų zonoje pietinėje Indijos vandenyno dalyje“.
„Bendrovės „Ocean Infinity“ pasiūlymas pradėti paieškos operaciją yra rimtas ir nusipelno būti apsvarstytas“, – kalbėdamas su reporteriais pasakė A. Loke.
Jo teigimu, Transporto ministerija šiuo metu derina sutarties, kurią planuojama sudaryti 2025 m. pradžioje, sąlygas.
Naujoji paieška bus vykdoma pagal principą „nerasite – nemokėsime“. Tai reiškia, kad jei „Ocean Infinity“ lėktuvo neras, Malaizijos vyriausybė jai nemokės nieko, pridūrė A. Loke.
Vyriausybė 2018 m. jau naudojosi bendrovės „Ocean Infinity“ paslaugomis ieškant dingusio lėktuvo, tačiau anuomet paieškos buvo bevaisės.
„Naujoji bendrovės „Ocean Infinity“ pasiūlyta paieškos zona yra grindžiama naujausia informacija ir ekspertų bei mokslininkų atlikta duomenų analize“, – paaiškino A. Loke.
„Manome, kad bendrovės pasiūlymas yra pagrįstas ir Malaizijos, kaip reiso Nr. MH370 registracijos valstybės vyriausybė turėtų nuodugniau jį įvertinti.“
Jo teigimu, sprendimas pradėti naują paiešką „rodo Malaizijos vyriausybės norą tęsti paieškos darbus ir padėti reisu Nr. MH370 skridusių aukų artimiesiems pagaliau gauti atsakymą į juos kamuojantį klausimą“.
Po lėktuvo dingimo 2014 m. Australijos vadovaujamos paieškos metu 120 tūkst. kvadratinių kilometrų Indijos vandenyno plote be keleto nuolaužų nebuvo rasta praktiškai jokių lėktuvo pėdsakų.
2017 m. sausį paieškos darbai buvo sustabdyti, po jų „Ocean Infinity“ atliko pirmąją savo paiešką.
Apie lėktuvo dingimą yra prikurta aibė tiek įtikimų, tiek neįprastų teorijų. Pagal vieną iš jų, lėktuvą galimai tyčia pradangino pats ilgametis lakūnas Zaharie Ahmadas Shahas.
2018 m. pasirodžiusioje galutinėje tragedijos ataskaitoje minimi oro eismo kontrolierių darbo trūkumai bei nurodoma, kad lėktuvo kursas buvo pakeistas rankiniu būdu.