Reikalavimą dėl 222 mln. eurų kompensacijos įmonės „The Italian Sea Group“ (TISG) advokatai argumentuoja tuo, kad dėl netinkamos įgulos pasirinkimo ir šios veiksmų įmonei buvo padaryta didelė reputacinė žala. Vėliau TISG pabrėžė, kad advokatams suteikti tik bendri įgaliojimai. Oficialus ieškinys kol kas nėra nei patvirtintas, nei pasirašytas.
„Neskęstančia“ vadinta jachta nuskendo rugpjūčio viduryje per audrą. Tikslios nelaimės aplinkybės neaiškios. Per katastrofą žuvo septyni žmonės, įskaitant M. Lyncho 18-metę dukterį ir keturis technologijų verslininko svečius. Visa įgula, išskyrus virėją, išsigelbėjo.
Prokuratūra vykdo tyrimą prieš „Bayesian“ kapitoną – didelę patirtį turintį Naujosios Zelandijos pilietį, bei dar du įgulos narius. Tyrėjai, be kita ko, aiškinasi, ar nėra jachtos gamintojos kaltės.
15 metų laivas daugiau kaip mėnesį guli jūros dugne 900 metrų gylyje prie nedidelio Sicilijos Porticello uosto. Kada jis bus iškelta, kol kas neaišku.
56 metrų ilgio „Bayesian“ su 75 metrų stiebu buvo viena didžiausių burinių jachtų pasaulyje. Ją 2008 m. pastatė Italijos laivų statykla „Perini Navi“, kurią vėliau perėmė „Sea Group“. Šios advokatai, anot žiniasklaidos, atstovauja pozicijai, kad kapitonas nesugebėjo valdyti jachtos. Ieškinys nukreiptas prieš Didžiosios Britanijos bendrovę „Revtom Limited“, kurią valdo M. Lyncho našlė, ir prieš tarptautinę prabangių jachtų operatorę „Camper & Nicholsons“. Šios kol kas komentarų nepateikė.