Lėktuvas buvo priverstas skubiai leistis viename Brazilijos oro uoste, tinkle „X“ nurodė šios oro linijos.
Iš Madrido į Montevidėją skridusiame orlaivyje buvo 325 keleiviai.
Pasak Brazilijos pareigūnų, kai kurie keleiviai per turbulenciją susitrenkė galvas, todėl patyrė galvos, kaklo ir krūtinės traumas. Trisdešimt šešiems keleiviams buvo suteikta medicininė pagalba, o 23 keleiviai buvo nuvežti į ligoninę.
Kai kurie iš gydomų keleivių patyrė šoką. Iki pirmadienio vakaro penki keleiviai vis dar buvo hospitalizuoti, keturi iš jų – reanimacijoje, sakė pareigūnai.
Keleiviai aprašė bauginančią sceną lėktuve „Boeing 787“. Anot jų, kai kurie žmonės skraidė per saloną. Dvi moterys naujienų kanalui „Telemundo“ pasakojo, kad bent vienas keleivis išskrido iš savo sėdynės ir įsirėžė į lėktuvo lubų sritį.
Socialiniuose tinkluose paskelbtuose dviejuose vaizdo įrašuose matyti, kaip vyras guli netoli lėktuvo daiktadėžių – jam nusileisti padėjo du keleiviai. Kitose nuotraukose ir vaizdo įrašuose matyti sulaužytos lubų plokštės ir sėdynės.
„Žmogus liko kaboti tarp plastikinių lubų ir už jų esančio metalinio stogo, jį teko nuleisti, – „Telemundo“ sakė keleivė iš Urugvajaus. – Tas pats nutiko ir kūdikiui.“
Kita keleivė pasakojo, kad sėdėjo šalia vyro, kuris įsirėžė į lubas.
„Jis skrido ir įstrigo stoge – negalėjome jo rasti“, – sakė ji „Telemundo“. Ji pridūrė, kad stabilizavus lėktuvą „žmonės krito ant sėdynių ir ant kitų žmonių“.
Gegužės mėnesį „Singapore Airlines“ skrydžio iš Londono į Singapūrą metu per stiprią turbulenciją vienas žmogus žuvo, o dar daugiau nei 30 buvo sužeista.
Turbulencija retai sukelia tokius sunkius sužalojimus. Federalinės aviacijos administracijos duomenimis, 2009–2022 m. Jungtinėse Valstijose užregistruoti tik 163 rimti sužeidimai dėl orlaivių turbulencijos.
Pati turbulencija yra įprasta ir paprastai nėra pavojinga. Ją paprastai sukelia vėjo greičio ir krypties pokyčiai, įskaitant audras ir reaktyvinius srautus, dėl kurių gali staiga pasikeisti lėktuvo aukštis ir greitis. Keleiviai, neprisisegę saugos diržų, gali susižeisti, nes turbulencija gali juos pakelti iš sėdynių.
Naujausi tyrimai rodo, kad dėl klimato kaitos turbulencija gali būti dažnesnė, nes padidėjęs anglies dioksido išmetimas gali paveikti oro sroves.