Kokio senumo buvo sraigtasparnis – neaišku, tačiau šis modelis buvo sukurtas Kanados kariuomenei XX a. septintajame dešimtmetyje (dešimtmečius trukusios JAV ir tarptautinės sankcijos prasidėjo po 1979 m. Irano revoliucijos).
Sraigtasparnius gamino JAV kompanija „Bell Helicopter“ ir juos plačiai naudojo vyriausybiniai operatoriai, įskaitant JAV teisėsaugos institucijas ir Tailando nacionalinę policiją.
Remiantis „FlightGlobal“ 2024 m. pasaulio oro pajėgų žinynu, Irano karinis jūrų laivynas ir oro pajėgos iš viso turi dešimt tokių sraigtasparnių, tačiau neaišku, kiek jų eksploatuoja Irano vyriausybė.
Jie gali būti pritaikyti įvairiems tikslams, įskaitant žmonių ir krovinių gabenimą, ir gali būti aprūpinti koviniais ginklais.
Valstybinė naujienų agentūra IRNA teigia, kad prezidentą skraidinęs sraigtasparnis gali gabenti šešis keleivius ir du įgulos narius.
Ne pelno siekiančios organizacijos „Flight Safety Foundation“ duomenimis, paskutinė mirtina avarija, susijusi su „Bell 212“, įvyko 2023 m. rugsėjį, kai prie Jungtinių Arabų Emyratų krantų sudužo privačiai eksploatuojamas modelis.
Naujausias mirtinas incidentas Irane įvyko 2018 m. balandį, kai „Bell 212“ evakuavo širdies priepuolio ištiktą pacientą.