„United“ pabrėžė, kad keleiviniai lėktuvai yra suprojektuoti taip, kad galėtų nutūpti su ne visomis ar pažeistomis padangomis. „Boeing 777“ kiekvienoje pusėje po sparnais turi po šešis ratus. Nuo lėktuvo atitrūkęs ratas žemėje apgadino kelis automobilius, stovinčius aikštelėje prie oro uosto. „United“ pranešė, kad įmonė užmegs kontaktą su jų savininkais.
„Boeing“ šiuo metu yra labiau stebimi – sausio pradžioje praktiškai naujas lėktuvas „737–9 Max“ kildamas pametė fiuzeliažo fragmentą. Pirmieji tyrimai parodė, kad šiame fragmente trūko keturių tvirtinimo varžtų.
Problemų dėl padangų, kurioms nuolat tenka ekstremali apkrova, kartkartėmis pasitaiko įvairių gamintojų ir oro transporto bendrovių orlaiviuose. Pavyzdžiui, sausio mėnesį lėktuvas „Boeing 757“ pametė ratą prieš pat pakilimą Atlantoje, o vasario mėn. lėktuvui „Airbus A319“ teko leistis Brazilijoje be vienos padangos.