Jis pripažino, kad dėl lenkų ir slovakų blokuojamų Europos Sąjungos sienų Užkarpatė patiria didelių problemų. „Pats asmeniškai kasdien per konsulines įstaigas tariuosi, kad būtų praleisti eilėje pasienyje laukiantys kai kurie sunkvežimiai, nes didžiausių regiono įmonių gamybiniai pajėgumai senka. Kalba eina apie gamyklas „Jabil“, „Yazaki“, „Flex“, jos mažina gamybą ir darbo pamainas“, – sakė V. Mykyta.
Pasak jo, „siaubinga“, kai dėl sienos blokados Užkarpatės žmonės karo metu netenka darbo ir atlyginimų.
„Ukrinform“ pranešė, kad artimiausiu metu Užkarpatėje turėtų būti atidaryti mažiausiai trys nauji patikros punktai, siekiant sumažinti ekonominius nuostolius dėl Europos vežėjų sienos blokados. Eilės atsirado lenkų sunkvežimių vairuotojams užblokavus tris sienos kirtimo punktus, protestuojant prieš, jų nuomone, nesąžiningą Ukrainos krovinių pervežimo įmonių konkurenciją.
Antradienį Lenkija pranešė, kad Dorohusko sienos kirtimo punkte laukia daugiau nei 1500 sunkvežimių, vidutinis laukimo laikas ten viršija 30 dienų, eilė driekiasi 40 kilometrų. Prie Hrebeno sienos kirtimo punkto laukia apie 950 sunkvežimių, ten vidutinis laukimo laikas yra maždaug 12 dienų. Prie Medykos sienos kirtimo punkto vidutiniškai 73 valandas laukia maždaug 570 sunkvežimių. Dar 580 sunkvežimių laukia prie Korčovos sienos kirtimo punkto.
Lapkričio 6 d. protestą pradėję Lenkijos sunkvežimių vairuotojai reikalauja įvesti komercinius leidimus krovinius vežančioms Ukrainos įmonėms, išskyrus tas, kurios gabena humanitarinę pagalbą ir karinę techniką. Jie taip pat reikalauja sustabdyti veiklos leidimus įmonėms, kurios buvo įsteigtos karui Ukrainoje jau prasidėjus.