Su portalu lrytas.lt susisiekęs šaltinis, kurio draugas buvo kelte, pasakojo: „Laivas išplaukė iš Treleborgo į Karlshamą ir iš Karlshamo turėjo plaukti į Lietuvą, dauguma kelto keleivių yra lietuviai. Kaip sakė laive buvęs asmuo, keltas atsimušė į seklumą, į uolas ir buvo pramuštas dugnas.“
Žmones evakavo priplaukę gelbėjimo laivai. Pasak šaltinio, visi kelte buvę žmonės buvo saugiai evakuoti ir išlaipinti į krantą.
Keltą valdanti bendrovė „TT-Line“ paskelbė, kad laive buvo 42 keleiviai ir 29 įgulos nariai.
„Apie sužeistuosius nepranešama. Visais keleiviais buvo pasirūpinta ir šiuo metu jie yra paskirtoje vietoje“, – rašoma jos tinklapyje.
„TT-Line“ pranešime teigiama, kad Švedijos gelbėjimo tarnybos buvo informuotos, jau yra įvykio vietoje ir koordinuoja keleivių evakuaciją.
„Dabar „TT-Line“ tikslas yra pasirūpinti situacija ir padėti keleiviams bei įgulai. Daugiau informacijos bus pateikta kaip įmanoma greičiau“, – nurodė bendrovė.
Danijos naujienų portalas „Politiken“ skelbia, kad ant seklumos laivas užplaukė Pukaviko įlankoje prie Hörviko miestelio pietų Švedijoje.
„Nėra informacijos, kad laivas semia vandenį, ir niekas nenukentėjo“, – televizijos kanalui TV4 sakė Švedijos laivybos institucijų atstovas spaudai Fredrikas Strömbäckas.
Švedijos televizijos stoties TV4 duomenimis, keltas užplaukė ant seklumos sekmadienio rytą 06.25 val.
Pasak Švedijos oro ir jūrų gelbėjimo centro, trys šalies jūrų gelbėjimo kompanijos laivai buvo įvykio vietoje, kad padėtų laivui.
Pakrančių apsaugos tarnybos duomenimis, iš laivo ištekėjo dyzelino. Pakrančių apsauga ir keli Jūrų gelbėjimo draugijos laivai yra vietoje, kad padėtų laivui ir pasirūpintų išsiliejusiu skysčiu, pranešė Švedijos radijos „Sverige Radio“.
Kelte „Marco Polo“ yra 78 kajutės ir 30 poilsio krėslų 215 keleivių. Iš viso jame yra aštuoni deniai. Trys iš jų yra transporto priemonių platformos (1, 3 ir 5 deniai). Septintajame denyje yra kajutės, kavinė su integruota parduotuve bei salonas su žaidimų zona.
Keltas „Marco Polo“ buvo pastatytas 1993 m. Nyderlandų laivų statykloje. Jis yra varomas dviem dyzeliniais-elektriniais varikliais.
Po plaukiojimo Viduržemio jūroje „Marco Polo“ 2019 m. Gdansko „Remontowa“ laivų statykloje buvo rekonstruotas į naują keltą. Laive sumontuotas skruberis išmetamam orui valyti. Sistema iš išmetamųjų dujų pašalina sieros oksidus ir kietąsias daleles.