„Nenoriu, kad mane laikytų pasakoriumi, bet man taip neramu, kad jis žudo save ir kitus, siekdamas padidinti savo ego“, – apie „OceanGate“ generalinį direktorių Stocktoną Rushą tada rašė buvęs kolega Davidas Lochridge'as.
Bendrovė rengė turistines ekskursijas į 111 metų senumo „Titaniko“ liekanas už 250 tūkst. JAV dolerių (apie 230 tūkst. eurų) kainuojantį bilietą.
2015 m. D. Lochridge'as dirbo „OceanGate“ kaip nepriklausomas rangovas, o 2016–2018 m. – kaip darbuotojas, nurodo CNN. Netrukus jis įsivėlė į teisinį ginčą su „OceanGate“, tvirtindamas, kad buvo neteisėtai atleistas už tai, kad išreiškė susirūpinimą dėl „Titano“ saugumo ir testavimo.
„Aš laikyčiau save gana drąsiu, kai kalbama apie pavojingus dalykus, bet tas povandeninis laivas yra nelaimingas atsitikimas, kuris tik ir laukia, kada įvyks“, – rašė D. Lochridge'as elektroniniame laiške bendradarbiui Robui McCallumui.
„Nė už jokią sumą jūs manęs nepriverstumėte plaukti tuo dalyku“, – tęsė D. Lochridge'as .
R. McCallumas, vadovavęs ekspedicijoms į „Titaniką“, 2018 m. taip pat perspėjo S. Rushą dėl povandeninio laivo „Titan“ saugumo.
Laivas „OceanGate“ po vandeniu buvo maždaug 1 valandą ir 45 minutes, kai birželio 18 d. prarado ryšį su motininiu laivu. Po kelių dienų pareigūnai patvirtino, kad „Titanas“ – 23 000 kg sveriantis laivas, pagamintas iš anglies pluošto ir titano, maždaug mikroautobuso dydžio – patyrė „katastrofišką imploziją“.
Buvo nustatyta, kad penki laive buvę vyrai – S. Rushas, britų verslininkas Hamishas Hardingas, prancūzų naras Paul-Henri Nargeolet, pakistanietis milijardierius Shahzada Dawoodas ir 19-metis jo sūnus Sulemanas Dawoodas.