Vėl pradėjo kursuoti traukiniai, jungiantys Pirėjaus uostą su sostinės tarptautiniu oro uostu, traukiniai tarp Atėnų ir Chalkidės, ir dar dvi vietinės linijos vakariniame Peloponeso pusiasalyje.
Eismas geležinkelio linija, kurioje vasario 28 dieną įvyko didžiausia šalies geležinkelių katastrofa, bus atnaujintas tik balandžio 1 dieną, sakė laikinai einantis transporto ministro pareigas Georgios Gerapetritis.
Ši linija yra labiausiai apkrauta šalyje, ji tęsiasi 600 km nuo Atėnų iki antro pagal dydį Salonikų miesto šalies šiaurėje.
Traukinio katastrofa sukėlė kelias savaites trukusius įnirtingus ir kartais smurtinius protestus ir padidino spaudimą ministro pirmininko Kyriakoso Mitsotakio konservatyviai vyriausybei prieš gegužę vyksiančius rinkimus.
Dauguma nelaimės aukų buvo universitetų studentai, grįžtantys po ilgojo atostogų savaitgalio.
Po įvykio atsistatydino Graikijos transporto ministras. Per avariją dirbusiam stoties viršininkui ir dar trims geležinkelio pareigūnams pateikti kaltinimai ir jiems gresia laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmės.
Vis dėlto Graikijos geležinkelių priežiūros tarnyba, atlikusi tyrimą, nustatė, kad geležinkelių tinkle buvo rimtų saugos trūkumų, įskaitant netinkamą svarbiausių darbuotojų pagrindinį mokymą.
Traukinių mašinistai antradienį pareikalavo užtikrinti saugą, be kita ko, ir geresnę geležinkelio pervažų stebėseną, geresnį tunelių apšvietimą, tiltų tikrinimo duomenis ir šiukšlių bei peraugusios augmenijos pašalinimą nuo bėgių.
Geležinkelių profsąjungos jau seniai kalbėjo apie problemas, teigdamos, kad po dešimtmetį trukusio išlaidų mažinimo tinklas yra nepakankamai finansuojamas, jame trūksta darbuotojų ir didėja avarijų tikimybė.
Mašinistų profsąjunga antradienį pareiškė, kad daugkartiniai įspėjimai buvo „sumenkinami arba į juos nebuvo rimtai atsižvelgiama“.
Per patį demonstracijų įkarštį į gatves išėjo daugiau kaip 65 tūkst. žmonių, kurie reikalavo atsakomybės ir ragino K. Mitsotakį atsistatydinti, o kai kurie kaltino vyriausybę, kad ji yra „žudikė“.
Daugelį graikų neramina viešųjų paslaugų prastėjimas šalyje, kuri turėjo privatizuoti didžiąją dalį viešojo sektoriaus, įskaitant keleivinius ir krovininius traukinius, kad padengtų skolas, atsiradusias per 2007–2008 metų finansų krizę.