Su Singapūro vėliava plaukiojančio laivo likimas sukėlė nerimą, primenantį tokius vėlavimus, dėl kurių laivo „Ever Given“ savininkai buvo priversti Sueco kanalo administracijai sumokėti daugiau nei 200 mln. dolerių kompensaciją.
Tačiau šį kartą vilkikams pavyko per kelias valandas nustumti laivą nuo kranto, pranešė kanalo administracija, ir laivyba kanalu vėl tapo normali.
Sueco kanalo direkcijos atstovas spaudai Džordžas Safvatas Egipto televizijai „Extra News“ sakė, kad laivas „Affinity V“ užplaukė ant seklumos trečiadienį apie 19.15 val. vietos laiku, o po penkių valandų, pasak jo, buvo išplukdytas.
D.Safwat sakė, kad laivo vairavimo sistemose kilo problemų, dėl kurių jis užplaukė ant seklumos. Jis sakė, kad laivas išplaukė iš Portugalijos ir plaukė į Saudo Arabijos Raudonosios jūros Janbu uostą.
Kanalu, kuris yra greičiausias kelias tarp Azijos ir Europos, vyksta apie 12 proc. pasaulio prekybos.
Laivų stebėjimo tarnybos „TankerTrackers“ duomenimis, atrodė, kad „Aframax“ tanklaivis „Affinity V“, plaukdamas į pietus, Sueco kanale prarado kontrolę.
„Jis laikinai užkimšo eismą ir dabar vėl yra nukreiptas į pietus, bet juda lėtai, padedant vilkikui“, – rašoma „TankerTrackers“ „Twitter“ paskyroje.
Laivo ilgis – 252 m, plotis – 45 m, taigi jis mažesnis už 400 m ilgio „Ever Given“, o registruotasis tonažas – apie 110 000 tonų. Be to, manoma, kad jis gabena tik apie 40 proc. visos savo talpos – tai yra veiksnys, dėl kurio jį buvo lengviau išplukdyti.