Nyderlandų oro uostas, kaip ir keli kiti Europoje, pastaraisiais mėnesiais patyrė didelių trikdžių dėl darbuotojų trūkumo, oro linijų pramonei atsigaunant po COVID pandemijos. „Daugelis žmonių tikrai laukė atostogų užsienyje, ypač po dvejų COVID metų. Labai apgailestaujame, kad kai kurie nespėjo į savo skrydžius dėl ilgos saugumo kontrolės eilės“, – sakė Schipholio generalinis direktorius Dickas Benschopas.
Pagal kompensavimo schemą, parengtą konsultuojantis su Nyderlandų vartotojų grupe, bus grąžintos išlaidos, kurias žmonės patyrė pavėlavę į skrydžius nuo balandžio 23 iki rugpjūčio 11 d., sakoma Schipholio oro uosto pranešime. Į išlaidas įeina pakartotinis bilietų užsakymas arba alternatyvus transportas ir nakvynė netoli Schipholio. Nukentėję keliautojai pretenziją gali pateikti iki rugsėjo 30 dienos.
Per Schipholį keliavę keleiviai pranešė nespėję išskristi, valandų valandas įstrigę prie terminalo pastatų nusidriekusiose eilėse. Siekdamas sumažinti eiles, Schipholio oro uostas nuo liepos mėnesio riboja keleivių skaičių ir ketina tai daryti bent iki spalio, tikindamas, kad darbuotojų trūksta „beveik visuose oro uosto padaliniuose“.
Po pandemijos padaugėjus kelionių, keli Europos oro uostai, įskaitant Londono Hytro ir Prancūzijos Šarlio de Golio, sunkiai susidoroja su keleivių srautais. Per pandemiją tūstančius darbuotojų atleidusi aviacijos pramonė susiduria su sunkumais, siekdama užpildyti darbo vietas.