„Iki šiol radome daugiau nei 40 kūnų“, – naujienų agentūrai AFP sakė gelbėjimo operacijai vadovaujantis majoras Mohammadas Mansooras iš Pakistano reindžerių pajėgų.
Faisalas Edhi, gelbėtojams padedančios Pakistano didžiausios privačios labdaros organizacijos savininkas ir vadovas, pranešė apie kiek didesnį aukų skaičių. Jo teigimu, katastrofos vietoje buvo aptikti mažiausiai 42 lavonai.
„Mūsų vertinimais, po nuolaužomis yra dar apie 50 žuvusiųjų kūnų“, – sakė jis televizijos tiesioginiame eteryje.
Šalia nelaimės vietos gyvenantys žmonės pasakojo, kad staiga ėmė drebėti jų namų sienos, o tada lėktuvas nukrito jų rajone ir driokstelėjo didelis sprogimas.
PIA atstovas Abdullah Hafeezas nurodė, kad lėktuve buvo 91 keleivis ir septyni įgulos nariai. Orlaivis prarado ryšį su oro erdvės kontrolės centru kiek po 14 val. 30 min. vietos (12 val. 30 min. Lietuvos) laiku.
Vidaus reikalų ministras Ijazas Ahmadas Shahas sakė, kad lėktuvas patyrė techninį gedimą, o pilotas buvo paskelbęs nelaimės signalą.
Pakistano aviacijos valdybos atstovas Abdul Sattaras Khokharas sakė, kad laineris „Airbus A320“ skrido iš Lahoro ir nukrito netoli kelionės tikslo – Karačio Jinnah tarptautinio oro uosto.
Pasak liudininkų, „Airbus A320“ mėgino du ar tris kartus nusileisti prieš suduždamas gyvenamajame rajone netoli Džinos tarptautinio oro uosto. Oro uosto pakraštyje esantis Model Kolonio gyvenamasis rajonas yra skurdus ir smarkiai perpildytas.
Vietos gyventojas Abdul Rahmanas pasakojo matęs kaip orlaivis mažiausiai tris kartus apskriejo oro uostą, veikiausiai mėgindamas nusileisti, bet įsirėžė į kelis namus.
Policija ir kariškiai apsupo teritoriją kordonu.
„Airbus“ kol kas neatsakė į prašymą pakomentuoti situaciją. Skrydžiai iš šiaurės rytinio Lahoro miesto – Pakistano labiausiai apgyvendintos Pundžabo provincijos sostinės – į Karačį paprastai trunka pusantros valandos.
Tinkamumą skraidyti patvirtinantys dokumentai rodo, kad lėktuvas paskutinį kartą buvo patikrintas valstybinių tarnybų praėjusių metų lapkričio 1 dieną. PIA vyriausiasis inžinierius pasirašė atskirą sertifikatą balandžio 28 dieną, pažymėdamas, jog orlaiviui buvo atlikta visavertė techninė priežiūra ir kad „lėktuvas yra visiškai tinkamas skraidyti ir atitinka visus saugos“ reikalavimus.