„Kotonu autonominis uostas apgailestauja turėdamas informuoti, kad šeštadienio rytą, 2019 m. lapkričio 2-ąją, uosto akvatorijoje įvykdytas piratavimo aktas“, – sakoma tarnybos pranešime.
Nurodoma, kad laivas „Bonita“ buvo užpultas „maždaug už 15 km nuo uosto vartų; pagrobti aštuoni įgulos nariai ir laivo kapitonas“.
Laivą valdantis Norvegijos bendrovė „Ugland“ paskelbė pranešimą, patvirtinantį, kad „anksti šeštadienio rytą į „MV Bonita“ įlipo piratai, kai laivas buvo nuleidęs inkarą prie Kotonu Benine“.
Įmonė pridūrė, kad „iš laivo buvo išgabenti devyni įgulos nariai, kai laivas laukė eilės prisišvartuoti ir iškrauti gipso krovinį. Likę įgulos nariai pranešė vietos tarnyboms, o „Bonita“ vėliau tą pačią dieną atplaukė į Kotonu“.
Vienas bendrovės atstovas sakė norvegų laikraščiui „Dagens Naeringsliv“, kad visi pagrobtieji yra filipiniečiai.
Gvinėjos įlankos pakrantės nuo Kamerūno iki Liberijos šiuo metu yra tapusios jūrinei laivybai vienu pavojingiausių rajonų pasaulyje.
Šiame regione padažnėjo laivų užpuolimų ir įgulų narių pagrobimų, reikalaujant išpirkos, ypač prie Nigerijos krantų.
Piratai kai kada po kelias dienas laiko užgrobę laivus, išgrobsto jų krovinius ir reikalauja milžiniškų išpirkų už jūrininkų paleidimą.
Piratavimas Gvinėjos įlankoje, prie kurios yra dvi daugiausiai naftos išgaunančios Užsachario Afrikos valstybės Nigerija ir Angola, smarkiai trikdo šiam žemynui gyvybiškai svarbia tarptautinę jūrinę laivybą ir atneša milijardus dolerių nuostolių.