Šią aprangą vitrinoje Londone pastebėjo ir socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalino lietuvis Edgaras Adomaitis. Netrukus jo nuotrauka ėmė dalintis internautai ir žymūs žurnalistai, ragindami dėl to pareikšti priekaištus bendrovei „Adidas“.
Jau pernai po buvusiose sovietų okupuotose šalyse kilusio skandalo „Adidas“ teko atsiprašyti ir bendrovė pažadėjo šių drabužių nepardavinėti.
Vokiečių sportinės aprangos milžinės „Adidas“ siūlymas įsigyti drabužius su Sovietų Sąjungos simbolika pernai sukėlė Lietuvos diplomatų nuostabą dėl vis pasitaikančios „imperinės nostalgijos“.
Užsienio reikalų ministerija (URM) socialiniame tinkle „Twitter“ tuomet pasidalino „Adidas“ siūloma pirkti moteriška suknele su užrašu „USSR“. Tai ta pati suknelė, kurią internautai aptarinėjo praėjusį savaitgalį.
Keistai atrodo ir tai, kad „Adidas“ drabužį įvardija kaip Rusijos, o ne Sovietų Sąjungos simboliką.
„Dar vis pasitaiko sergančių „imperine nostalgija“, tik tai kiek netikėta iš garsiosios @adidas“, – tuomet parašė URM strateginės komunikacijos grupė.