„Sveiki, buvau šiame skrydyje ir noriu pateikti keletą paaiškinimų. Žmonės su lagaminais buvo iš verslo klasės. Jie nebuvo dideli ir niekam netrukdė. Lėktuve nebuvo jokios spūsties. Viena moteris nukrito take, tačiau buvo greitai pakelta ir išnešta.
Toliau nei 12 eilė, beveik niekas neišgyveno. Galiniuose išėjimuose nebuvo išskleisti trapai, tad dauguma žmonių mirė iš karto.
Nepaprastųjų situacijų ministerijos atstovai greitai atvyko, tačiau nebebuvo ką gelbėti. Nepaisant viso chaoso, sužeistaisiais buvo rūpinamasi. Mus palaikė, davė maisto ir net degtinės.
Kalbant apie orlaivio degimo greitį. Aš nesitikėjau, kad jis sudegs kaip plastikinis puodelis. Viskas įvyko akimirksniu. Lėktuvas dar nebuvo sustojęs, kai išsilydė mano eilės langai. Norint išgyventi reikėjo sėkmės ir nepanikuoti.
Vienas juodų dūmų įkvėpimas ir žmogus neatsikels iš savo vietos. Kadangi lėktuve nieko nesimatė, tad niekas jų ir negalėjo išgelbėti. Kvėpuoti nebuvo įmanoma. Lėktuve nebuvo visą veidą dengiančių kaukių.
Lėktuvo važiuoklė gerai atlaikė smūgį į žemę. Prieš lėktuvui sustojant visi žmonės mano eilėje sėdėjo ant grindų. Aš pasitraukiau paskutinis. Už manęs esančiose eilėse jau nebuvo matyti žmonių.
Negaliu atsakyti, kodėl 12 žmonių žuvo iš karto. Pirmas variantas, žmonės bėgo prie artimiausio išėjimo, tai jiems buvo galinės lėktuvo durys, tačiau jų skrydžio palydovui nepavyko atidaryti. Kitas variantas yra, kad juos pražudė kilę liepsnos ir anglies monoksidas.
Kalbant apie skrydžių palydovų darbą, po pirmo smūgio į žemę moterys lėktuve pradėjo klykti ir nebuvo įmanoma nieko išgirsti. Visi aplink rėkė. Tokioje aplinkoje negali suprasti, kas ir ką liepia daryti, tačiau jokios spūsties lėktuve nebuvo.
Niekas manęs nestūmė į nugarą, tačiau paskutinius metrus aš vos pajėgiau išropoti, nes nebuvo kuo kvėpuoti. Kelias prieš mane buvo visiškai tuščias.
Po to, kai į lėktuvą pataikė žaibas, skrydžio palydovė per garsiakalbį pranešė, kad pilotas dėl techninių problemų nusprendė grįžti atgal. Vėliau jokių pranešimų nebuvo.“, – internetiniuose forumuose rašė O.Mochanovas.
Tyrėjai aiškinasi katastrofos priežastis, tačiau akivaizdu, kad šioje katatrofoje įtakos galėjo turėti daugybė veiksnių.
Po internete pasirodžiusių vaizdo įrašu, kuriuose matyti su lagaminais iš lėktuvo besigelbstintys žmonės, pasigirdo siūlymai, kad skrydžio metu reikia rakinti spinteles virš galvų.
„Aeroflot“ orlaivis „Sukhoi Superjet“ ir anksčiau susidūrė su didelėmis problemomis. 2012-aisiais per demonstracinį skrydį orlaivis rėžėsi į kalną, žuvo visi 45 juo skridę žmonės.