Populiariai vaikinų grupei teko atsiprašyti dėl drabužių su nacių simbolika

2018 m. lapkričio 14 d. 12:51
Pietų Korėjos vaikinų grupės BTS agentūra trečiadienį atsiprašė už grupės nario vilkėtus marškinėlius, ant kurių buvo pavaizduotas atominės bombos sprogimas, ir kepurės su nacių emblema.
Daugiau nuotraukų (4)
Japonijos televizijos neseniai atšaukė ar sustabdė diskusijas dėl galimų šios grupės pasirodymų, kai socialinėje žiniasklaidoje išplito minėtais marškinėliais vilkinčio BTS nario nuotraukos. Dar daugiau problemų grupei kilo pasirodžius naujienoms, kad kitas jos narys pozavo vienam žurnalui užsidėjęs kepurę su nacių simboliu, o praeityje grupės nariai per vieną koncertą mojavo vėliavomis, ant kurių, kaip atrodo, buvo nacių svastikos.
„Mes norėtume dar kartą nuoširdžiausiai atsiprašyti visų, kas dėl mūsų nusižengimų patyrė skausmą, kančią ir diskomfortą“, – sakoma grupės agentūros „Big Hit Entertainment“ pareiškime.
Ant minimų trikotažinių marškinėlių buvo pavaizduotas atominės bombos sprogimas, sugretintas su Korėjos išvadavimu nuo Japonijos 1945 metais, baigiantis Antrajam pasauliniam karui. Tokijas kapituliavo Jungtinėms Valstijoms numetus dvi atomines bombas ant Japonijos miestų Hirošimos ir Nagasakio.
Japonija 1910–1945 metais buvo kolonizavusi Korėjos pusiasalį. Daug žmonių dabartinėse Šiaurės Korėjoje ir Pietų Korėjoje vis dar jaučia didelį apmaudą buvusiems japonų kolonijiniams valdytojams. Tačiau Pietų Korėjoje itin neįprasta kam nors viešai švęsti atominių bombų numetimą Japonijoje.
Amerikiečiams numetus Japonijoje atomines bombas, žuvo daugiau kaip 200 tūkst. žmonių. Tuo metu Japonijoje gyveno daug korėjiečių, įskaitant priverstinai japonų mobilizuotus darbininkus. Apskaičiuotas dėl šio bombardavimo žuvusių korėjiečių skaičius yra 20–50 tūkstančių.
Pietų Korėjos politikai kritikavo Japonijos transliuotojų sprendimą atšaukti BTS pasirodymus ir kaltino Japoniją „egocentrišku požiūriu į istoriją“ bei leidimu politikai kištis į kultūrinius mainus.
Neatrodo, kad kontroversija dėl marškinėlių rimtai veiktų didžiulį grupės populiarumą Japonijoje. Pranešama, kad trečiadienį vakare į jos koncertą Tokijo stadione „Tokyo Dome“ renkasi 50 tūkst. žmonių.
BTS agentūra sakė, kad minėtų marškinėlių vilkėjimas „jokiu būdu nebuvo tyčinis“ ir kad nebuvo siekiama „įskaudinti tų, kuriuos paveikė atominių ginklų panaudojimas, ar apie juos juokauti“. Tačiau agentūra nurodė, jog vis tiek atsiprašo, kad „nesiėmė atsargumo priemonių, galėjusių sutrukdyti mūsų artistui vilkėti tokius drabužius“.
Dėl minėtos kepurės agentūra sakė, kad visus drabužius ir aksesuarus, panaudotus tai fotosesijai, parūpino su žurnalo publikavimu susijusi žiniasklaidos kompanija. Tuo tarpu minėtos vėliavos turėjusios simbolizuoti Pietų Korėjos uniformą ir autoritariškas švietimo sistemas, o ne nacizmą.
„Mes atidžiai išnagrinėsime ir peržiūrėsime ne tik šiuos klausimus, bet ir visą veiklą, susijusią su „Big Hit Entertainment“ ir mūsų artistais, remdamiesi tvirtu supratimu apie įvairias socialines, istorines ir kultūrines aplinkybes, siekdami užtikrinti, kad niekada niekam nesukeltume jokio įžeidimo, skausmo ar kančios“, – nurodė agentūra.
Septyni grupės nariai, turintys gerbėjų visame pasaulyje, gegužės mėnesį tapo pirmaisiais Pietų Korėjos artistais, iškopusiais į populiariausių albumų sąrašo „Billboard 200“ viršūnę. Tai jie padarė su savo albumu „Love Yourself: Tear“.
Šią savaitę grupė pradėjo gastroles Japonijoje.
Pietų Korėjos popmuzikos ir kino žvaigždės yra itin populiarios Japonijoje ir kitose Azijos šalyse.
pop^InstantPietų Korėja
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.