Geležies rūdą vežusio 2,6 km ilgio traukinio mašinistas pirmadienį išlipo iš lokomotyvo, kad patikrintų vieną iš 268 jo vagonų.
Bet tada bendrovės BHP sąstatas nuvažiavo be jo.
Iš Niumano į Port Hedlandą atokiame vakariniame Pilbaros regione traukinys nekontroliuojamas riedėjo 50 minučių. Keturių garvežių skubinamas traukinys vidutiniškai važiavo 110 kilometrų per valandą greičiu. Tada jis buvo šiurkščiai sustabdytas – nuotolinio valdymo punkte, įsikūrusiame už 1,5 tūkst. kilometrų, Perto mieste, buvo duotas signalas nuversti traukinį nuo bėgių.
Australijos transporto saugos tarnyba pranešė, kad buvo padaryta reikšminga žala pačiai transporto priemonei, taip pat apgadinta 1,5 kilometro geležinkelių bėgių.
„Stengiamės, kad atitinkamos institucijos ištirtų situaciją.
Bandome kuo greičiau atkurti darbą“, – teigė didžiausios pasaulyje kalnakasybos kompanijos BHP atstovė.
Be to, kompanija turi nemažus geležies rūdos išteklius Port Hedlando uostamiestyje, todėl žadėjo, kad prekyba nesutriks. Tiesa, skaičiuojama, kad kol bus taisomi bėgiai, kasdien BHP gali prarasti po 55 mln. Australijos dolerių (34 mln. eurų) pajamų.
Vakarų Australijos premjeras Markas McGowanas tvirtino neturintis informacijos apie šį įvykį, tačiau jam jis sukėlė daug nerimo.
„Neabejoju, kad incidentas bus ištirtas“, – kalbėjo politikas.