Dešiniosios euroskeptiškos Laisvės partijos (FPOe) deleguoto susisiekimo ministro Norberto Hoferio nustatytas didesnis leistinas greitis visuomenės vertinamas kaip bandymas vairuotojus patraukti į savo pusę.
Padidinus greitį 60 km ilgio ruože vairuotojai pranešė, kad važiuodami iš sostinės Vienos ir vakaruose esantį Zalcburgo miestą gali sutaupyti dvi minutes.
Šis padidintas leistinas greitis bus vertinamas metus.
Opozicijos partijos, žaliųjų aktyvistai ir kiti veikėjai kritikavo šį žingsnį. Pasak jų, dėl to didėja avarijų rizika ir gali padidėti aplinkos tarša.
N. Hoferis savo ruožtu teigė, kad greitkeliai ir automobiliai patobulėjo, todėl atėjo laikas išbandyti, ar greičio didinimas veiksmingas.
Praėjusią savaitę jis per savo socialinio tinklo „Twitter“ paskyrą pranešė apie šį pakeitimą: „Statome greitkelius, o ne kokius nors „lėtus kelius“.
Kaimyninėje Vokietijoje, garsėjančioje tuo, kad jos greitkeliuose didžiausias leistinas greitis nėra nustatytas, dėl kelių remonto darbų vidutinis faktinis greitis yra maždaug 120 km per valandą.
Austrijos centro dešiniosios Liaudies partijos (OeVP) ir FPOe koalicinė vyriausybė vadovauja šaliai nuo pernai gruodžio.