Malaizijos oro bendrovė kaltinama dėl katės dingimo

2018 m. birželio 27 d. 14:16
Vienas susisielojęs Malaizijos oro bendrovės „Malaysia Airlines“ keleivis kaltina firmą dėl katės, kuri turėjo būti gabenama su juo vidaus reisu į sostinę, praradimo.
Daugiau nuotraukų (1)
Tai naujausias incidentas, ištikęs iš problemų neišsikapstančią „Malaysia Airlines“. Kiranas Kumaras Nesarajahas socialiniame tinkle „Facebook“ parašė, kad oro uosto Labuane Malaizijos rytuose darbuotojai prieš lėktuvo pakilimą leido jo augintiniui išbėgti ant pakilimo tako.
Gyvūnas buvo specialioje dėžėje, kuri buvo užrakinta. Tačiau K.K.Nesarajahas teigia, kad po katės užregistravimo skrydžiui kažkas atidarė dėžę ir paskui nežinojo, kaip ją uždaryti, todėl augintinis ištrūko.
„Dabar turime dingusią išsigandusią katę, pasislėpusią kažkuriame pakilimo tako nutekamajame vamzdyje“, – šią savaitę feisbuke rašė jis.
Pasak keleivio, darbuotojai katės ieškojo tik 10 minučių, o tada lėktuvas pakilo skrydžiui į Kvala Lumpūrą. Sostinėje „lėktuvo įgula ir oro uosto darbuotojai nieko nežinojo“, sakė jis ir pridūrė: „Nė vieno skambučio. Niekas negalėjo paaiškinti, kas nutiko.“
Oro bendrovės pareiškime nurodoma, kad incidentas tiriamas. „Malaysia Airlines“ rimtai rūpinasi... visais savo kroviniais ir aiškinasi reikalą“, – nurodoma jame.
oro bendrovė^InstantKatinas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.