Lėktuvo pilotas keleiviams pateikė klausimą: iš siaubo vieną jų net supykino

2017 m. birželio 13 d. 10:37
Lrytas.lt
Oro linijų „easyJet“ lėktuvo keleiviai Ispanijoje patyrė tikrą košmarą. Dvi dienas kelionės pralaukusių keliautojų pilotas paprašė balsuojant pasirinkti, ar lėktuvas turėtų kilti, jeigu yra didelė tikimybė, kad varikliai neveiks. 
Daugiau nuotraukų (1)
Malagos oro uoste laukusių turistų pilotas paprašė pakelti rankas, jeigu jie mano, kad reikėtų skristi,  net jeigu yra 50 proc. tikimybė, kad neveiks vienas iš dviejų lėktuvo variklių. 
Skrydžio į Bristolį laukę keleiviai oro uoste jau buvo pralaukę 40 valandų, todėl vieną pervargusį turistą piloto klausimas net supykino. 
Keliautojai į Jungtinę Karalystę skristi turėjo birželio 8 dieną, tačiau į lėktuvą įlipo tik birželio 10-ąją. Bet palengvėjimą greitai pakeitė siaubas, kai skrydžio kapitonas pripažino, kad negali užvesti vieno iš variklių.
Dar orlaiviui stovint prie vartų pilotas išėjo iš kabinos į saloną ir paprašė pakelti rankas tų, kurie mano, kad vis tiek verta skristi ir rizikuoti. 
„Jis mums pasakė, kad mes galėtume likti lėktuve – nors jau tada buvome jame prasėdėję valandą, o Malagoje praleidome dvi papildomas naktis laukdami – arba jis sužinos, ar mums būtų leista vėl išlipti“, – pasakojo lėktuve buvusi Terry Hill. 
Anot jos, pervargusių žmonių pilname lėktuve prasidėjo kone maištas, žmonės verkė ir šaukė, reikalavo juos išleisti į lauką: „Gal 12 žmonių norėjo likti, tačiau dauguma norėjo išlipti.“
„Tai buvo visiškai siaubinga. Žmonės buvo susodinti į sugedusį lėktuvą, kad atrodytų, kad oro linijos stengiasi“, – piktinosi keturių vaikų motina Jemma Hooper.
Iš Bato kilęs vyras, kuris nenorėjo nurodyti savo vardo, buvo paskirtas 150 lėktuve buvusių žmonių atstovu. 
„Pilotas pareiškė, kad niekada nėra girdėjęs ar daręs to per savo 37 metus trunkančią karjerą. Jis mums pateikė pasiūlymu ir paprašė pakeliant rankas pasirinkti, ką daryti. Dalis norėjo pamėginti ir greičiau grįžti namo, bet dauguma bijojo rizikuoti“, – pasakojo keleivis. 
Anot brito, daug žmonių pradėjo panikuoti, merginos duso, orlaivyje taip pat buvo daug vyresnio amžiaus žmonių ir vaikų. 
„Baisiausia, kad turėjome laukti dar valandą ar dvi prieš tai, kai galų gale mums vėl buvo leista išlipti“, – teigė keliautojas. 
Žinia apie galimą katastrofą jį taip išgąsdino, kad jam pasidarė bloga. 
Galų gale tą pačią dieną keleiviai į Bristolį išskrido kitu lėktuvu. Oro linijų atstovas patvirtino, kad „easyJet“ skrydis iš Malagos į Bristolį buvo atidėtas dėl techninės klaidos. 
„Lėktuvo keleiviams buvo suteikti maisto kuponai, viešbučiai ir informacija. Inžinieriai sunkiai dirbo, kad galėtų paskubinti skrydį ir suplanavo išvykimą birželio 10 dienai. Deja, tolimesnis techninis gedimas neleido pakilti ir buvo nuspręsta iš Londono Gatviko oro uosto atsiųsti pakaitinį orlaivį. Atsiprašome keleivių ir dėkojame už jų kantrybę“, – pranešė „easyJet“ atstovas.
EasyJetLėktuvasPilotas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.