Anksčiau tyrėjai pranešė, kad kita iš jūros iškelta juodoji
dėžė, kuri fiksavo skrydžio duomenis, patvirtino, kad tame
804-uoju reisu skridusiame lėktuve suveikė dūmų signalizacija ir
kad ant nuolaužų buvo rasta suodžių.
„Komitetas ... pradėjo klausytis pilotų kabinos pokalbių
įrašų, (įrašytų) prieš nelaimę; kai buvo paminėtas
„gaisro“ buvimas, – sakoma pareiškime. – Vis dar per anksti
nustatyti priežastį ar vietą, kur prasidėjo tas gaisras.“
Skrydžio duomenų savirašis rodo, kad buvo įsijungusi dūmų
signalizacija tualete ir lėktuvo avionikos skyriuje, sakė komitetas.
Lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, gegužės
19-ąją nukrito pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.