Iš Paryžiaus į Kairą gegužės 19 dieną skridęs „EgyptAir“ laineris sudužo Viduržemio jūroje ir pražudė visus 66 skridusius žmones. Kol kas dar nėra aišku, kokia buvo šios nelaimės priežastis.
Egipto orlaivių nelaimių tyrimų komitetas pranešė, kad Mauricijaus paieškos laivas „John Lethbridge“ „iškėlė visus žmonių palaikus, kurie buvo aptikti lėktuvo sudužimo vietoje“.
Nugabenęs aukų kūnus į Aleksandriją šis laivas dar kartą plauks į nelaimės vietą, kad „iš naujo kruopščiai skenuotų jūros dugną ir toliau ieškotų žmonių palaikų“.
Anot Egipto orlaivių nelaimių tyrimo komiteto, laive „John Lethbridge“ kartu plaukė ir kriminalistai, kurie stebėjo kūnų iškėlimo į vandens paviršių procesą.
Aleksandrijoje palaikus ištirs prokurorai ir specialistai, o tada kūnai bus nugabenti į Egipto sostinę Kairą, kur bus atlikti DNR tyrimai.
Egipto tyrėjai šeštadienį tai pat pranešė, kad dingusio „EgyptAir“ lainerio „juodųjų dėžių“ garso įrašymo aparatai nepažeisti per katastrofą, todėl bus galima pasinaudoti juose užfiksuota informacija.
Remdamiesi vienos iš „juodųjų dėžių“ įrašyta informacija praėjusią savaitę Egipto tyrėjai patvirtino, kad lėktuvo viduje buvo aptikta dūmų: orlaivio tualete ir elektroninėje aviacijos sistemoje po pilotų kabina suveikė dūmų signalizacija vos kelios minutės iki lėktuvui pradingstant iš radarų.
Taip pat buvo patvirtinta, kad lėktuvas prieš nukrisdamas pasuko 90 laipsnių kampu į kairę, o po to apsisuko 360 laipsnių kampu.
„EgyptAir“ lėktuvo „juodosios dėžės“ buvo aptiktos Viduržemio jūroje, trijų kilometrų gylyje. Antroji „juodoji dėžė“, kuri įrašinėjo pokalbius pilotų kabinoje šiuo metu yra taisoma Paryžiuje.
Kol kas nebuvo atmesta jokia lėktuvo nelaimės priežastis, tačiau ekspertai yra labiau linkę manyti, kad katastrofą sukėlė techninis gedimas, o ne sabotažas.