Lėktuvo nelaimę tirianti techninė komanda pradėjo taisyti įgulos kabinos bei skrydžio duomenų savirašių vidinės atminties saugyklas, tačiau šis procesas gali užtrukti iki kelių savaičių.
Pasak pareigūnų, juodosios dėžės patyrė žalą, kai lėktuvas rėžėsi į vandenį. Tyrėjai tiria atminties saugyklas ir šią savaitę patvirtins, ar mikroschemas dar bus galima nuskaityti.
Tyrėjai tikisi, kad juodosios dėžės suteiks informacijos, kuri leis išsiaiškinti, kas tiksliai privertė „EgyptAir“ orlaivį sudužti. Egipto vyriausybė ir „EgyptAir“ pareigūnai pažadėjo, kad tyrimą vykdys skaidriai.
Kol kas sklando kelios teorijos apie tai, dėl ko galėjo įvykti nelaimė: svarstomos mechaninio gedimo, teroristinio išpuolio arba gaisro versijos.
Pilotų kabinos savirašyje užfiksuojami garsai orlaivyje, įskaitant pokalbius tarp įgulos narių, pavojaus signalus ir foninį triukšmą – visa tai padeda tyrėjams suvokti, ką lėktuvo įgula veikė nelaimės metu.
Skrydžio duomenų savirašyje yra užfiksuojama 25 valandos techninių lėktuvo duomenų iš įvairių orlaivio jutiklių – keli tūkstančiai atskirų informacijos vienetų apie vėjo greitį, aukštį, variklio darbą ir sparnų pozicijas.
Iš Paryžiaus į Kairą 66 žmones skraidinęs bendrovės „EgyptAir“ lėktuvas „Airbus A320“ virš Viduržemio jūros pradingo gegužės 19 dieną.