Skrydžio duomenų savirašyje užfiksuotos 25 valandos techninių lėktuvo duomenų iš įvairių orlaivio jutiklių – keli tūkstančiai atskirų informacijos vienetų apie vėjo greitį, aukštį, variklio darbą ir sparnų pozicijas.
Ketvirtadienį iš Viduržemio jūros buvo ištraukta pirmoji juodoji dėžė – pilotų kabinos garso įrašymo įrenginys. Abu įrenginiai buvo rasti lėktuvo nuolaužų uodegoje.
Vakar Egipto tyrėjai pranešė, kad rasto savirašio išorė buvo pažeista, tačiau jiems pavyko išimti vidinės atminties saugyklą, kuri yra svarbiausia juodosios dėžės dalis.
Trečiadienį Egipto pareigūnai pranešė, kad Viduržemio jūroje rastos prieš mėnesį dingusio „Egyptair“ lėktuvo nuolaužos.
Birželio pradžioje nuo 5 iki 2 kilometrų susiaurinta sudužusio „EgyptAir“ lėktuvo paieškos zona, kai buvo aptiktas vienos iš juodųjų lėktuvo dėžių signalas.
Lėktuvas „Airbus A320“ sudužo gegužės 19 dieną, jis skrido iš Paryžiaus į Kairą.
Egipto ir JAV institucijos patvirtino, kad dingęs „EgyptAir“ lėktuvas iš tiesų prieš nelaimę išsiuntė pagalbos signalą. Nelaimės metu žuvo visi 66 lėktuvu skridę asmenys.