Juodosiose dėžėse slypi informacija, kuri yra svarbi orlaivio nelaimę tiriantiems pareigūnams.
Anksčiau trečiadienį Egipto orlaivių nelaimių tyrimų komitetas parengė pranešimą, kuriame buvo teigiama, kad sonaru jūros dugną tyrinėjęs laivas aptiko signalus, kuriuos greičiausiai skleidžia viena iš dviejų dingusio lainerio juodųjų dėžių.
„Prancūzijos laivas „Laplace“ lėktuvo sudužimo vietoje ties jūros dugnu aptiko signalus, kuriuos, tikėtina, skleidžia viena iš juodųjų dėžių, – rašoma pranešime. – Vykdomi dideli tyrimai, kad aptiktume juodąsias dėžes.
Kitas laivas, kuriame yra robotų, galinčių nusileisti į jūros dugną ir paimti juodąsias dėžes, į tą vietą turi
atplaukti per savaitę, nurodė Egipto Civilinės aviacijos ministerija.
Antradienį Egipto ir JAV institucijos patvirtino, kad dingęs „EgyptAir“ lėktuvas iš tiesų prieš nelaimę išsiuntė pagalbos signalą. Iš Paryžiaus į Kairą skridęs laineris „Airbus A320“ siuntė pagalbos prašymą po to, kai dingo iš radaro Viduržemio jūroje.
66 žmones skraidinęs „EgyptAir“ lėktuvas siuntė pagalbos prašymą, kurį užfiksavo palydovai. Pagalbos orlaivis prašė praėjus kelioms minutėms iškart po to, kai dingo iš radaro gegužės 19 dieną.
Orlaivis iš radarų dingo gegužės 19 dieną, 2 val. 29 min. vietos laiku (3 val. 29 min. Lietuvos laiku) likus 16 kilometrų iki Egipto oro erdvės.