JAV pareigūnai teigia, kad egzistuoja didelė tikimybė, jog rasta nuolauža priklausė būtent šiam lėktuvui.
Lėktuvo dalis bus siunčiama į Malaiziją toliau ištirti. Kaip pranešė JAV pareigūnai, nuolauža yra stabilizatoriaus dalis.
Nėra jokio kito „Boeing 777“ lėktuvo kuris būtų pradingęs. Tik MH370, kuris dingo iš radarų 2014 metų kovo 8-ąją. Juo skrido 239 žmonės.
Nuolauža rasta toje pačioje Indijos vandenyno dalyje, kur buvo aptikta vienintelė kita lėktuvo detalė netoli Reunjono salos 2015 metų liepą.
Ant rastos nuolaužos užrašyta „NO STEP“ ir tikėtina, kad tai yra dalis nulūžusi nuo lėktuvo horizantaliųjų stabilizatorių – tai prie lėktuvo uodegos pritaisyti „sparnai“.
Iki dabar buvo išieškota beveik trys ketvirčiai 4,2 tūkst. kvadratinių kilometrų zonos, kurioje buvo tikimasi rasti dingusį “Malaysia Airlines“ lėktuvą. Deja, kol kas Australijos transporto saugumo biuras (ATSB) buvo nesėkmingas.
Tyrimui vykstant buvo atrastos kelios detalės, kurios manyta buvo iš dingusio lėktuvo, tačiau pasirodė, kad tai buvo klaidinga. Lėktuvo beieškant tyrėjai atrado XIX amžiaus nuskendusį laivą.
ATSB teigė, kad žino apie naujosios nuolaužos aptikimą ir tvirtino ketinanti atlikti išsamų objekto tyrimą, pasak „NBS News“.
Iki dabar ATSB vykdė paiešką remiantis prielaida, kad lėktuvo katastrofa įvyko pasibaigus degalams ir skridus autopiloto režimu, pilotams galimai esant mirusiems, ar netukusiems sąmonės.
Aną mėnesį tyrėjai teigė, kad ruošiasi atgaivinti vieną iš teorijų, kad lėktuvas galimai buvo pamuštas tyčia.
Įmonei „Malaysia Airlines“ lėktuvo dingimas padarė 103,7 milijonų eurų žalą dviejų metų laikotarpyje keleiviams atsisakant skristi šiomis oro linijomis.
Dingusių žmonių artimieji išreiškė pyktį ir liūdesį po nelaimingo įvykio dėl to, kad Malaizijos pareigūnai nesuteikė pakankamos informacijos apie situaciją. Daugelis artimųjų atsisakė tikėti, kad lėktuvas paprasčiausiai nukrito.