Amerikietė savo interneto tiekėją padavė į teismą už tai, kad pokalbis su klientų aptarnavimo centru jai neva sukėlė širdies smūgį.
Lapkričio mėnesį 53 metų Angela Hawkins paskambino įmonės „Verizon Wireless“ klientų aptarnavimo numeriu.
Po 20 minučių trukusio pokalbio įmonės vadybininkas apkaltino ją grasinus skambučių centro operatoriams. Esą po to vadybininkas pranešė, kad iškvietė policijos pareigūnus, kurie tuoj atvyks pas A.Hawkins.
Moteris teigė, jog padėjusi ragelį ji svaigstančia galva dar kelias valandas su nerimu laukė, kad bet kurią akimirką prie jos namo pasirodys policijos ekipažas.
„Buvau labai nemaloniai nustebinta. Tai siaubingas dalykas, kuriuo galima ką nors apkaltinti“, – tvirtino nukentėjusioji.
Lyg to būtų negana, po dviejų valandų jai paskambinęs vadybininkas atsiprašė dėl nesusikalbėjimo ir paaiškino, kad pokalbio įraše nebuvo jokių grasinimų, dėl kurių ji buvo kaltinama.
Kitą dieną pas gydytoją apsilankiusios moters elektrokardiograma parodė, kad ji patyrė širdies smūgį.
A.Hawkins dabar padavė „Verizon Wireless“ į teismą dėl aplaidumo ir tyčinio emocinės žalos padarymo. Moteris iš bendrovės reikalauja 2,35 mln. dolerių (2 mln. eurų).
Teisininkai aiškinsis, kas iš tikrųjų nutiko A.Hawkins, bet akivaizdu, kad klientams skambučiai interneto paslaugų tiekėjams gali būti pavojingi.