Paaiškėjo, kad krišnaitai tėvai vaikui neduodavo ne tik mėsos, bet ir žuvies, kiaušinių – maitino vien daržovėmis ir vaisiais. Be to, berniukui dar būdavo duodama duonos ir makaronų, nors, kaip nustatė medikai, vaiko organizmas nepriimdavo gliuteno, tad miltinių patiekalų neturėjo gauti.
Įtarę, kad dėl priverstinio badavimo vaiko organizme galėjo kilti gyvybei pavojingų pakitimų ir net pradėjo vystytis protinis atsilikimas, medikai berniuką skubiai išgabeno į Klinikinę vaikų ligoninę Lubline bei informavo policiją. Teisėsaugininkams susisiekus su kolegomis iš Jozefovo miestelio, kurio prieigose su žmona ir vaikais gyvena Bogdanas N., paaiškėjo, kad prieš metus nuo išsekimo jau mirė vienas jų sūnus.
Tąkart tėvai į medikus kreipėsi tik po to, kai keturiolikos mėnesių Michalas ėmė mėlynuoti ir nustojo alsuoti. Atvykę greitosios pagalbos gydytojai niekuo padėti nebegalėjo.
Medikai nustatė, kad kūdikis buvo nepakankamo svorio, prastai išsivystęs, tačiau tuokart nesugebėjo įrodyti, kad dėl jo mirties kalti tėvai. Dabar teisėsaugininkai nurodė atlikti pakartotinį tyrimą, turintį nustatyti, ar kūdikis mirė dėl netinkamo maitinimo.
Mažylio mirties istorijoje medikai buvo įrašę tėvų žodžius, kad kūdikį dažnokai ištikdavo dusimo bei vėmimo priepuoliai, tačiau į pagalbą buvo kviečiama tiki homeopatinių vaistų pardavėja. Paaiškėjo ir tai, kad Bogdanas N. neįsileisdavo socialinės pagalbos darbuotojų į savo namus, tad niekas nežinojo, kokiomis sąlygomis augo vaikai.
Bogdano N. žmona, pagal profesiją pedagogė, vaikus pati mokė namuose, o į kiemą žaisti su bendraamžiais jų neišleisdavo, liepdama visą laisvalaikį skirti maldoms. Tik po to, kai ligoninėje vos nemirė antras dėl neprivalgymo išsekęs vaikas, Bilgorajaus teismas skubiai ryžosi apriboti Bogdanui N. bei Malgorzatai N. tėvystės teises.
Sutuoktiniai buvo įpareigoti du kartus per metus vesti savo septynis vaikus patikrinimui į polikliniką ir įsileisti į namus socialinės pagalbos kontrolierius. Kadangi sutuoktiniai ir toliau neįleidžia kontrolierių į savo namus, teismas ketina atimti iš krišnaistų poros tėvystės teises, o vaikus perkelti į specializuotas įstaigas.
Šią istoriją plačiai aprašęs dienraštis „Gazeta Wyborcza“ straipsnį pavadino „Išprotėjo kelyje į pragarą“. Mat minėti sutuoktiniai priklauso retai krišnaitų sektai Chaitanya Mission, kuri aukština išprotėjimą dėl Krišnos.
Šią sektą prieš 40 metų JAV įkūrė Chrisas Butleris, pasivadinęs Šviesos mokytoju (Jagad Guru). Krišnaistai garsėja tuo, kad beveik kiekvienas garsesnis mokytojas suburia savo sektą, tačiau Ch.Butleris pasiskelbė, kad tik jis su mokiniais yra tikrieji krišnaistai, siekiantys išprotėti dėl aukojimosi dievui.
Chaitanya Mission sektos sekėjų Lenkijoje tėra vos pusė tūkstančio, tačiau sekta pasižymi narių fanatiškumu bei tuo, kad žemina kitus krišnaistų sambūrius. Chaitanya Mission sektos nariai privalo būti veganai, negali vartoti jokių svaigalų, lytiškai santykiauti gali tik norėdami susilaukti vaikų.
Svarbiausias priesakas yra garbinti maldomis bei dainomis Krišną nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro – valgant, dirbant, važiuojant mašina, mokantis, mylintis.
Pedagogai Bogdanas N. ir Malgorzata N. į Chaitanya Mission sektą įsitraukė studijų laikais, o po to apsigyveno kaime ir atsidėjo Krišnos garbinimui. Malgorzata N. nedirbo, aukojo savo laiką vaikų auginimui ir mokymui namuose, o Bogdanas N. įsidarbino darbų mokytoju.
Bogdano N. šeima nevaikščiojo į jokius visuomeninius ar kultūrinius renginius, vaikų neleido į gatvę bendrauti su bendraamžiais, vertė dienų dienas kartu garbinti Krišną. Gąsdindami, kad visi to nedarantys kentės pragare, kentės net už tai, jei nesilaikys priesaikos valgyti vien daržoves ir vaisius.