Reiso QZ8501 laineris sudužo gruodžio 28-ąją Javos jūroje per
audrą per trumpą įprastą skrydį iš Indonezijos Surabajos miesto
į Singapūrą.
Abi lėktuvo juodosios dėžės – pilotų kabinos pokalbių ir
skrydžių duomenų įrašymo įrenginiai – buvo iškeltos anksčiau
šią savaitę po užsitęsusių paieškų, kurias dažnai trikdydavo
nepalankūs orai. Tų įrenginių duomenys turėtų suteikti esminės
informacijos šios katastrofos priežasčių tyrėjams.
Daug narų trečiadienį buvo pasiųsti tirti objekto, kuris
laikomas pagrindinę lainerio korpuso dalimi. Tos nuolaužos anksčiau
buvo aptiktos tiriant sonaru ir yra už maždaug 3 km nuo vietos,
kurioje buvo rasta lėktuvo uodega.
Sudužusio „Airbus 320-200“ korpuso suradimas laikomas svarbiu
pasiekimu, nes manoma, kad jame tebėra daugumos aukų palaikai. Iki
šiol buvo rasti tik 48 žuvusiųjų kūnai
Paieškų ir gelbėjimo agentūros pareigūnas S.B.Supriyadi sakė, jog jeigu bus nustatyti, kad tas objektas,
gulintis jūros dugne maždaug 30 metrų gylyje, yra lėktuvo
fiuzeliažas, narai ištirs galimybes jį iškelti.
„Jeigu jis nebus per sunkus, galime iškelti visą korpusą ir
evakuoti aukas“, – naujienų agentūrai AFP nurodė S.B.Supriyadi,
koordinuojantis šias didelio masto tarptautines paieškas.
„Jeigu jis per sunkus, galime įplaukti į fiuzeliažą ir
ištraukti palaikus vieną po kito, prieš jį iškeldami“, –
pridūrė jis.