Indonezijos narai tiria sudužusio „AirAsia“ lėktuvo dalį

2015 m. sausio 14 d. 09:06
BNS, AFP ir lrytas.lt inf.

Indonezijos

Daugiau nuotraukų (1)
Reiso QZ8501 laineris sudužo gruodžio 28-ąją Javos jūroje per audrą per trumpą įprastą skrydį iš Indonezijos Surabajos miesto į Singapūrą.
Abi lėktuvo juodosios dėžės – pilotų kabinos pokalbių ir skrydžių duomenų įrašymo įrenginiai – buvo iškeltos anksčiau šią savaitę po užsitęsusių paieškų, kurias dažnai trikdydavo nepalankūs orai. Tų įrenginių duomenys turėtų suteikti esminės informacijos šios katastrofos priežasčių tyrėjams.
Daug narų trečiadienį buvo pasiųsti tirti objekto, kuris laikomas pagrindinę lainerio korpuso dalimi. Tos nuolaužos anksčiau buvo aptiktos tiriant sonaru ir yra už maždaug 3 km nuo vietos, kurioje buvo rasta lėktuvo uodega.
Sudužusio „Airbus 320-200“ korpuso suradimas laikomas svarbiu pasiekimu, nes manoma, kad jame tebėra daugumos aukų palaikai. Iki šiol buvo rasti tik 48 žuvusiųjų kūnai
Paieškų ir gelbėjimo agentūros pareigūnas S.B.Supriyadi sakė, jog jeigu bus nustatyti, kad tas objektas, gulintis jūros dugne maždaug 30 metrų gylyje, yra lėktuvo fiuzeliažas, narai ištirs galimybes jį iškelti.
„Jeigu jis nebus per sunkus, galime iškelti visą korpusą ir evakuoti aukas“, – naujienų agentūrai AFP nurodė S.B.Supriyadi, koordinuojantis šias didelio masto tarptautines paieškas.
„Jeigu jis per sunkus, galime įplaukti į fiuzeliažą ir ištraukti palaikus vieną po kito, prieš jį iškeldami“, – pridūrė jis.
AirAsia katastrofaIndonezijanarai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.