Į 400 turtingiausių Kinijos žmonių sąrašą įrašytas milijonierius ne tik viešai skelbiasi Kinijos filantropu numeris vienas, bet ir stengiasi kiek įmanoma garsiau reklamuoti savo labdaringą ir kitokią veiklą.
Leidinys „The Independent“ rašo, kad kartais tokie viešieji vyro ryšiai kritikuojami kaip peržengiantys ribas.
Tarp tokių atvejų minimas skardinių su šviežiu oru pardavinėjimas smogą kenčiantiems Pekino gyventojams ar pinigų dalijimas 2008-ųjų žemės drebėjimo Sičuano provincijoje aukoms.
Pastaruoju metu Chen Guangbiao paskelbė norintis pirkti įtakingą JAV dienraštį „The New York Times“, kuris Kinijos reikalus esą nušviečia neobjektyviai.
Daugelis Vakarų apžvalginininkų į tokį turtuolio pareiškimą reaguoja su ironija, nors Chen Guangbiao ir prašo nelaikyti jo ketinimų pokštu.
Bet tai padaryti nebus lengva, turint omenyje vizitines korteles, kurias Chen Guangbiao išdalijo JAV žurnalistams.
Leidinys „Business Insider“ paviešino vienos jų nuotrauką. Iš jos matyti, kad verslininkas – nekuklus žmogus.
Vizitinėje kortelėje parašyta, kad Chen Guangbiao yra „Įtakingiausias Kinijos žmogus“, „Moralinis Kinijos lyderis“, „Žemės drebėjimo gelbėjimo darbų herojus“, „Žinomiausias ir mylimiausias kinų pavyzdys“, „Vienas iš dešimties garbingiausių Kinijos savanorių“, „Charizmatiškiausias filantropas Kinijoje“.
Tik po visų šių titulų nurodomos tikrosios vyro pareigos.
„Nesame tikri, kaip Chenas gavo visus šiuos titulus, išvardytus dešinėje, tačiau tai bet kokiu atveju neįtikėtina“, - rašo „Business Insider“.
Parengė Jurgita Žilinskaitė