„25 metų moters patirtos traumos buvo nesuderinamos su gyvybe.
Nepaisant gydytojų pastangų nukentėjusioji mirė“, - teigiama
ministerijos pranešime. Mirusioji buvo stiuardesė.
Ekspertai identifikavo visų aukų palaikus. Apie tai pranešė „RIA Novosti“. Per avariją žuvo lėktuvo įgulos vadas, antrasis pilotas, skrydžių inžinierius ir stiuardesė. Dar trys per lėktuvo avariją nukentėję įgulos nariai - 26 metų
moteris, 32 ir 26 metų vyrai yra labai sunkios ir sunkios būklės,
jie gydomi reanimacijos skyriuose. Kai tik sužeistų įgulos narių būklė stabilizuosis, jie bus apklausiami.
Be to, į tyrimo medžiagą bus įtrauktas vaizdo įrašas, kurį nufilmavo įvykio liudininkas.
Rusijos tyrėjai sekmadienį paskelbė, kad dėl nutūpusio lėktuvo avarijos Maskvos oro uoste, kuri pareikalavo keturių įgulos narių gyvybių, kalta sugedusi stabdžių sistema.
Sėkmingai š eštadienį nutūpęs lėktuvas nuslydo nuo tūpimo tako ir išvažiavo į kelią. Gelbėtojai vėliau dieną paėmė prieš ketverius metus pagaminto lėktuvo Tu-204, kurį eksploatavo magnato Aleksandro Lebedevo oro bendrovė „Red Wings“, „juodąsias dėžes“, o Rusija pradėjo gedėti šios tragedijos aukų.
Lėktuvas nutūpė deramoje tūpimo vietoje, bet dėl kažkokios priežasties negalėjo sustoti ant tūpimo tako“, - televizijoms sakė Federalinės oro transporto agentūros vadovas Aleksandras Neradka.
„Kaip rodo preliminarūs duomenys, pilotai panaudojo visas lėktuve esamas stabdžių sistemas“, - naujienų agentūrai „Interfax“ sakė šaltinis tyrėjų grupėje.
„Tačiau dėl kažkokios priežasties mašina nesustojo ir toliau riedėjo (tūpimo taku). Priežastis greičiausiai buvo sugedę traukos reversai ar stabdžiai“, - sakė šaltinis, kuris nenorėjo skelbti savo pavardės.
Didesnio aukų skaičiaus buvo išvengta tik todėl, kad 210 vietų lėktuve buvo tik aštuoni įgulos nariai, grįžę po užsakomojo skrydžio į Čekiją.
Internete paskelbta mobiliuoju telefonu nufilmuota medžiaga rodo, kad lėktuvo nuolaužos skriejo į kelią, į juo važiavusius automobilius, kurių vairuotojai turėjo daryti staigius posūkius ar stabdyti.
Lėktuvas perskilo į tris dalis; dėl to reikėjo kuriam laikui uždaryti ir Kijevo greitkelį, ir trečiąjį pagal dydį Maskvos Vnukovo oro uostą, kuriame yra specialus terminalas Kremliaus pareigūnams.
„Red Wings“ savininkas A.Lebedevas - milijardierius, garsėjantis kritišku Kremliaus vertinimu ir tuo, kad jam Didžiojoje Britanijoje priklauso laikraščiai „London Evening Standard“ ir „The Independent“, - sakė, kad lėktuvas neseniai buvo skrupulingai patikrintas.
„47-asis lėktuvas buvo skridęs 8,5 tūkst. valandų, o paskutinis rimtas jo patikrinimas buvo atliktas lapkričio 23 dieną“, - „Twitter“ parašė A. Lebedevas.
Rusijoje pastaruoju metu padaugėjo lėktuvų nelaimių, o jų priežastimis tapo senstanti įranga ir prasti priežiūros darbai, kuriuos atlieka mažos ir daugiausia nekontroliuojamos oro bendrovės.
Nepaprastųjų situacijų ministerija nurodo, kad vien per dvejus pastaruosius metus lėktuvų katastrofos pareikalavo maždaug 200 rusų gyvybių.