Tyrėjai nustatė aviakatastrofos, kurioje žuvo 44 žmonės, priežastis. Šalia nustatytų orlaivio ekipažo darbo pažeidimų išaiškėjo, kad ekipažas kompanijos „Jak Service“ buvo išleistas į reisą „grubiai pažeidžiant oro transporto saugios eksploatacijos taisykles“.
V. Timofejevas, kuris buvo atsakingas už darbą per skrydžius, pilotų treniruotes ir kvalifikacijos tikrinimus, turėjo teisę ekipažus išleisti į skrydžius ir jų neleisti. Tyrimo komisija nustatė, kad sudužusio Jak-42 ekipažą V. Timofejevas išleido į skrydį neteisėtai, pažeidžiant oro transporto saugios eksploatacijos taisykles, nes ekipažas tuo metu neturėjo teisės atlikti savarankiškus skrydžius.
Nustatyta, kad skrydžiui vadovavęs Aleksandras Solomencevas skrido su suklastotais dokumentais, o antrasis pilotas Igoris Ževelovas nemokėjo valdyti lėktuvų Jak-42, nes nebuvo baigęs apmokymų.
Tyrėjai mano, kad V. Timofejevas nekontroliavo, kaip vykdomi pilotų apmokymai, reguliariai juos atšaukdavo iš apmokymų ir neteisėtai išleisdavo į skrydžius, nors ir puikiai žinodavo, kad ekipažas turi ne visus reikiamus profesinius įgūdžius.